Demirci Haikus
usta çullanır,
demire bulanır hınç,
örs, alttan alır.
...
usta yıllanır,
demiri kıskanır tunç,
örs, meydan okur.
02.12.2009
usta çullanır,
demire bulanır hınç,
örs, alttan alır.
...
usta yıllanır,
demiri kıskanır tunç,
örs, meydan okur.
02.12.2009
🤐