Direniş

hasretin alevlendiği şehrimde
dipsiz bir suskunluk...
büyütürken beşiğinde yabanıl umutları
karanlığa azık getirdi şimal rüzgarları...
ürkek bakışlar gözaltına aldı sevdayı!...

sessizliğin koynundan kaçan ses
us'uma demir atan kimliğinle
ayak izlerini aradık geleceğin zamanın.

her gıcırtısı demir kapının,
zincire vurulmuş uzun köpek ulumaları,
her tıkırtısı şişman kedinin,
cama vuran titrek damla,
gece bekçilerinin kırık düdük sesleri
iğnelediler hep zehirli uçlarıyla gözlerimi.
bekleyiş, yürekte yosma!...
( o ki esiriydi yiğidinin)

bir gün ,büyüyüp kalkacaktı beşiğinden umutlar
büyüyüp yollara düşecekti
herkes yeni umutlar yatırırken gecelere
yürekte düğümlenen yılgınlık
o beşikte bir gölge gibi yatacaktı..



"SANA"

27 Nisan 2009 170 şiiri var.
Beğenenler (4)
Yorumlar (5)
  • 15 yıl önce

    farklı bir formatınız var,sizi tanımaktan memnunum.

  • 15 yıl önce

    bir gün ,büyüyüp kalkacaktı beşiğinden umutlar büyüyüp yollara düşecekti herkes yeni umutlar yatırırken gecelere yürekte düğümlenen yılgınlık o beşikte bir gölge gibi yatacaktı..

    TEBRİK EDERİM EROL ABİM👍👍👍👍👍👍👍👍

  • 15 yıl önce

    "bir gün ,büyüyüp kalkacaktı beşiğinden umutlar büyüyüp yollara düşecekti herkes yeni umutlar yatırırken gecelere yürekte düğümlenen yılgınlık o beşikte bir gölge gibi yatacaktı.."

    yılgınlığa düşmemeli, yeni umutlar beslenmeli yüreğimizde... özgün imge yaratımları doyurucuydu...

    duygulu yüreğinizi kutluyorum

  • 15 yıl önce

    insan aşk ile sevişir mi yoksa kavgaya mı bilenir? umuda belenirse aşk bekleyişte direnir...varmı umut ey şair, direnişin mi kırılacak yoksa sen mi? dost yüreğe selamım ki şiire düşmüş, saygımla gittim...

  • 15 yıl önce

    bir gün ,büyüyüp kalkacaktı beşiğinden umutlar büyüyüp yollara düşecekti herkes yeni umutlar yatırırken gecelere yürekte düğümlenen yılgınlık o beşikte bir gölge gibi yatacaktı..

    Umudumuz kadar yaşıyoruz dünyada.Hayallerimizi besleyip büyütüyoruz yıllarca gerçekleşsin diye.Bu güzel şiir için tebrik ediyorum.Kutluyorum bu yüreği.