Dön Geri !!!!

Gel desem sen bana hic gelirmisin?
Dön desem geriye sen dönermisin?
Askini unutan tek sen degilsin.
Sev desem yeniden sen severmisin?

Kurdugum hayaller bir hayal kaldi,
Sensizlik kalbime acilar saldi.
Yanimdaydin benim her seyim vardi.
Simdi yoksun hayat kap karanlikdi...

Cok seymi istedim vere bilmedin?
Rahatsizmi ettim deye bilmedin?
Askin kiymetliydi bana vermedin..
Ben askimin kiymetini bilmedim..

13 Eylül 2008 29 şiiri var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (14)
  • 15 yıl önce

    Cok seymi istedim vere bilmedin? Rahatsizmi ettim deye bilmedin? Askin kiymetliydi bana vermedin.. Ben askimin kiymetini bilmedim..

    Aslında istenen çok birşey değil elbette istenen sadece bir sevgi ama gerçek bir sevgi .Ne pahasına olursa olsun yanında olabilecek iyi günde kötü günde sevebilecek yeri geldimi dost yeri geldimi arkadaş yeri geldimi eş olacak biri.Yürekten kutlarım güzel şiir için.Sevgilerimle kardeşim...

  • 15 yıl önce

    Degerli yorumlari icin tüm Sair arkadaslarima Tesekkkür ederim..

    Yusuf bey güzel siirlerinizi burda paylastiginiz icin cok mutlu oldum gercekten.. COk sagolun..🙂

    Yüreginize saglik hepsi bir birinden güzeller..

  • 15 yıl önce

    Her yanım hüzne boğulur sen olmayınca yanımda Hislerim dizilir yüreğimde kurşunlara, ölürüm senin yokluğunda Tarifi olmayan acılar başlar sol yanımda, kan dolaşmaz damarlarımda Kalbim çarpmaz takati kalmaz bedenimin yıkılırım bir köşeye.

    Bileklerim güçsüzleşir, gözlerime bir perde iner sanki inceden inceye Dudaklarım kurumuştur çoktan susuzluktan kurumuş çöller gibi Çatlamaya başlar ağırdan, ellerimde bir titreme yüreğim sızlar Kulaklarımda inceden bir ses, sen yankılanırsın,sesin yankılanır.

    Sonra inceden inceye süzülür yanaklarımdan gözyaşları Geç olmadan hıçkırıklara boğulur, seni ararım gözlerimin buğusunda Gözlerim ne kadar arasa da seni, bulamayacağını bile bile Yanaklarımdan süzülen gözyaşlarım eşlik ediyorlar hüznüme.

  • 15 yıl önce

    Damlalar çığlık çığlığa savruluyor etrafa VE ben Yürürken Islak sokağında şehrimin Eziyorum yaşları,anılara basar gibi Yere düşen her damlanın yüreğinde sen olduğunu bilmeden Seni arıyorum yokluğunda ve ağlıyorum hıçkıra hıçkıra.

    Neredesin? nerelerde? kiminlesin? göremiyorum artık hiçbir şeyi Gözümden akan yaşlar izin vermiyor artık bana, bulamıyorum seni Neredeysen gel artık sensiz dindiremiyorum ben bu yaşları

    Gel de kurtar beni kahrolası bu azaptan... Gel de sil artık ellerinle gözyaşlarımı ... Gel artık yüreğim sensizim...

  • 16 yıl önce

    Cok seymi istedim vere bilmedin? Rahatsizmi ettim deye bilmedin? Askin kiymetliydi bana vermedin.. Ben askimin kiymetini bilmedim..

    Aşkın kıymeti hiç bilinmez zaten....

    Kutlarım seni....Şiire devam...👍👍👍