Dün Üzgünü Ölü Bir Nefes

Çalgılı saatim vurur sabahı
Gözlerim yırtılır küs bakışlarından...




Sus p/aylarında
Titrek gaz lambası gölge oyunlarının
İntrosu olur gidişin


Düş bozmalarım dökünür arsız niyet tutuşlarımı
Gün döner mart çıkmazlarımda


Ne geceye aç sevda serenatlarına öykünür
Ne de ırmak boylarında hüzne boğulur haylazım


Çığlar
Sen sığgını bu yürek
Dingin bir ay ışığına ilinir gölgesi sevdanın


Güne

Dün üzgünü ölü bir nefes kalır...

14 Mart 2011 262 şiiri var.
Yorumlar (20)
  • sudan çıkmış balığın halinden anlamak istiyorsanız buyrun ...hocam harika...sonsuz saygı ve sevgilerimle..

  • 13 yıl önce

    ud83cudfbb Gerçi siteye gelmeye pek hakım ve yüzüm yok fakat yine de tamamen boş ve yalnız bırakmak beni aşırı üzeceği için haddim olmayarak yüzsüzlük edip tekrar eski mekâna geldim. Çok özür dilerim bu verdiğim ara için. Tek bir mazeretim olabilir bir süre gelmeyişim ki o da 13 Mart ile 18 Mart arasında Samsun Tıp Fakültesi'nde Üroloji Servisi'nde ameliyat için yattım ve 15 Mart Salı günü akşam üstü saat 16.sularında ameliyata alındım. Ameliyat kapalı oldu ve sağ böbreğimden tam 5 taş çıkartıldı operasyonla. Şu an bir ara akıntı oldu ameliyat yerimde fakat bir iki gündür iyiye gidiyor çok şükür. Eğer akıntı durmasa bir ikinci işlemle tel takılacaktı ameliyatlı yere.İnşallah buna gerek kalmayacak.Tam bir haftadır dışarı çıkamadım.Evde yattım.Sadece dün çıktım ve biraz dolaşıp hava aldım.Sanki dünyaya yeniden gelir gibi oldum. İşte son durum bu şekilde değerli Işın dostum.Çok özür dilerim sizden ve tüm değerli Şiirkolik dostlarından.Lütfen hoşgörünüz beni. İnanın bir kasıt yok fakat belki biraz ya da çok ihmal var siteye erişimde. İnşallah bir daha aynı ihmal tekerrür etmez.Yoksa bu siteyi de ben inanın ki bir aile sitesi gibi görüyor,seviyorum. Bu vesileyle şiirinizi kutlarım,saygımla.

  • 13 yıl önce

    ne kadar bahar da gelse doğaya faydası yokk artıkk 😥 hani insanın elini eteğini herşeyden çekmesi bu olsa gerek😊 insanoğlunun belli bir dönemini anlatann güzell bi şiirdii🙂

  • 13 yıl önce

    Tebrikler............

  • 13 yıl önce

    Nefes

    sonsuyluga

    uyanir

    hayat devam eder

    kutlarim usta

    Gene harika bir siir