Düşlerimin Yeni Efendisine Mırıldanmalar
/Sen'siz geçen bir kış gününde dile gelmişti bu şiir....'yokluğun(m)da.!/
...
İşte sensiz geçen bir gün daha...
Benim gibi saksıdaki menekşemin yaprakları da solgun bugün...
Meleklerin beyazımsı ellerinden düşen kar zehir saçıyor kentime...
Yakınlardan gelen notalar seni mırıldanıyor hüzünle...
Sokaklar gitgide ıssızlaşıyor yokluğundan...
Kaldırımlar ayak seslerinden yoksun.. yerden yere vuruyorlar kendilerini...
Dilimde doğduğun şehre has soğuk doğu türküleri tekerrür ediyor yine..
Günlerdir elimde yaprakları çevrilen roman okunmamaktan şikâyetçi bugün...
Vakit geceye yaklaştı...
Ben halâ düşlerimdeki silüetinden kalma bir halde dalgın...
Gözlerinin ve sesinin duruluğu yansıyor dudaklarıma...
Ve sensiz geçen bir kış günü...
İşte sensiz geçen bir (u)mutsuz gün daha!...
______________________
23.01.12 (20.29) Pazartesi
Gül Kadife Hatun'dan İnciler...
Meleklerin beyazımsı ellerinden düşen kar zehir saçıyor kentime... Yakınlardan gelen notalar seni mırıldanıyor hüzünle...
hüzün bir kar tanesi gibi eriyor yüreklerde...yüreğinize sağlık şairem,tebrikler...
Bu güzel bakış açınız için teşekkür ederim efendim.. Özel ve güzel yorumlarınız beni mutlu ediyor.. eyvallah.. 🙂
Hayreddin-i Tokadi hazretlerinin türbesine gitmiştim ve girişte kocaman bir yazı "EDEP YAHU" Şimdi okuyunca şiirini gerçekten edep buldum, her gidenin ardından beddualar ve yalanlar savrulurken, gidene bile duyduğun saygı, mısralara düşen edepten olsa gerek. Gönlün gül bahçelerine dönsün ve kalemin gelenlere de mırıldansın türkülerini. Mutlu mısralar Gül Kadife Hatun için değil de, kendisi tarafından yazılsın Hüzün giyen şairem... Tebrikler...