Elveda Şebine

Bugün yine baktım takvime gideceğin gün takıldı gözüme.
Acı sardı bir an bedenimi korlar düştü sanki yüreğime.
Çok yeni yaşanıştı biliyorsun dünden çok zor gelindi bugüne.
Sen hep böyle kal istemem kimseler gelmesin senin yerine.
Yarı uyanık yarı uyuyarak böylemi veda ediyorsn ŞEBİNE.


Aşklar sevdalar acılar ızdıraplar iyiler kötüler yaşar işte hep senle.
En ağırı gelmiştir belkide yaşanan sana bu şehirde değilmi benle.
Çizgiler çizildi sınırlar konuldu tek çare dokunmamak oldu ikimize.
Nedendir bilinmez sadece kıskançlık oldu giden gücümüze.
Hergün merhaba diyordun şimdi yakışırmı hoççakal demek ŞEBİNE.

Kime ne faydası var koy yerine kıymetsizse bir daha bakma resmime.
Alacağın kalmadıysa birde borcunu ödediysen dönme istemem benim garip şehrime.
Korkuların pişmanlıkların utangaçlığın bana değilse anlat işte kimeyse benim yerime.
Bende anlatılacak birşey kalmadı anlattım işte verdiğin o kilitli defterime.
Söyle bana ne olur şimdi gidiyorsun kimi bırakıyorsun sevecek yerine çaresizŞEBİNE.

Sadece gidersen ararım sözüm bile geçmez yeminime.
Bulursun çok konuşacak belkide ağlaşacak bulamazsın bakacak KAMYON GÖZLERİNE
Dedimya defalarca kızsana sende hak vereceksin o değersiz sözlerime.
Göreceksin zamanı gelince zamanla sende teslim olacaksın o acı kaderine.
Umutlarla heveslerle gülerek geldiğin biliyorum ağlayarakmı gideceksin ŞEBİNE.



.
Ayrılık zordur uhteler acılar sevgi yetermi dönüp bakmak için geriye
Tüm olup bitenleri anlatmak içn ya bir kelime yada kor noktayı son hece.
Yaşanmadı yaşanmaz bilrim senle ne ilk nede son gece.
Git istersen geldiğin gibi sezsiz sedasız en doğrusu olur gitmek habesizce.
Her gelip giden gibi bir gün sende yalan olacaksın bu ŞEBİNE.


Yine olamadım yanında bir annen oldu bide sevdiklerin bu mutlu gününde.
Olurumya yeter bana çok bile geliyorsun sığmaz oluyorsun bazen şiirime.
Utanılacak bir şey yok sen bile razı geldin bu tuhaf sevgime.
Yakınlar yetmiyormuş gibi çıkmazken dışarı gidince zaklara ben bile inanamam kendime.
Bulamadınsa kendi dengine raslamadıysan eşine şimdi sadece el salla ŞEBİNE.

Giderken sadece kendini götür sakn hiç bir şey düşünme.
Düşünme sakın ne yendiğini nede yenildiğini bu yolda galiptir malüpte.
Sadece çok koyar eğik başa gözden akan yaşa bulunamıyorsa tek bir çare.
Ben çoktan alıştım sende alış kimse su vermez sevgisiz çiçeğe.
Bir ölün vardı bir tane daha oldu nereye gömersen göm onuda götür bilki sığmaz bu ŞEBİNE.

Olurya varsa bir isteğin yada bir arzun ne olur gitmeden söyle .
Nederdimiz kalsın nede tasamız adam gibi olsun ayrılık işte böyle.
Bana hep sen söylemededin hiç kimseye söyleyemeye bilirsensende söyleme hiçmi hiç kimseye.
Ben çok istiyorumve oşarkyı dinliyorum duy git gideceksen hiç bekleme.
Birdaha dayanamam nede yaşayamam tek isteğim olsun senden dönme ne olursa olsun bana çok bu kara ŞEBİNE.

26 Mart 2009 53 şiiri var.
Yorumlar