Fasl-ı Bahar

Gözüm, kalbim bedenim, her zaman sana hasret
Dedin ya; yetti bana, gülleri bassın kasvet.

Mavi boncuk çatladı, sen de nazar almışsın,
Bilmezler ki beni sen, biricik yar saymışsın.

Senden akan sevdalar, her zaman beni bulur,
Yeter ki aşk iste sen, sevdiğim emrin olur.

Kokun ruhuma sinmiş, canın ise canıma,
Senin her sarılışın, kor düşürür kanıma.

Romantik serserimsin, sevgin sevgimi çeker,
Öp beni yüreğimden, bu hayat senle geçer.

Yâri şirin olanın, fasl-ı baharı bitmez,
Umutlarımız büyük, bir ömür bize yetmez.

31 Aralık 2009 6 şiiri var.
Yorumlar (22)
  • 14 yıl önce

    Romantik serserimsin, sevgin sevgimi çeker, Öp beni yüreğimden, bu hayat senle geçer.

    Yâri şirin olanın, fasl-ı baharı bitmez, Umutlarımız büyük, bir ömür bize yetmez. bahar gibi güzel bir şiir tebrikler

  • 14 yıl önce

    eveeeet:) her sanat adamının arkasında bir sanatçı ruha sahip kadını olurmuş:)İşte Ayhan Hanım toprak altında çatlamayı bekleyen bir kardelen tohumu gibi şimdilerde...Ne güzel bir anlatım ...özellikle 1"öp beni yüreğimden" ifadesi içtenliği ve zerafeti ve estetiğin güzelliğiyle yakalıyor insanı...

    sizi okumak çok keyifli ve heyecan verici olacak Ayhan Hanım....sevgi ve saygılarımla...tebrik ederim:)

  • 14 yıl önce

    aaa ayhan abla çok çok özür dilerim gerçekten..gerçek körüm galiba...

    harika bir şiir bu ve güne düşmüş ve ben görmemişim şaşkınım kendime inan..

    Harikasın...

    faslı bahar vay...

    ağzım açıkta... mısraya gömüldüm...

    özgün ifadelerine hayran kaldım..

    şiir asil yüreğinden inci inci dökülmüş..

    Aşk bu...

    Işın bey çok ama çok şanslı...

    tebrikler az gelir takdir ve daim sevgi ve saygımla...

  • 14 yıl önce

    ben nasıl görmemişim ...😙

    ayhan ablacım yinede kutlayayım güne düşmüş bu inci ben görmemişim...

    tebrik çok ablacım.. sevgim herdem...

  • 14 yıl önce

    Fasl-ı Bahar'ımı her zaman güzelliklere açık ve sevgi dolu yüreciğimin coşkusu ile yazmaya,anlatmaya çalıştım. Beğeninizin ve iyi dileklerinizin bulunduğu yorumlarınız,yeni yılda aldığım en güzel hediyeler arasında yer aldı.Beni motive ediyor ,hemde gururlandırıyorsununuz.Hepinize sonsuz teşekkürlerimle birlikte mutlu,sağlıklı yıllar diliyorum...

    sevda ateşse eğer sönmeden yanar bende, Sevgim deniz gibidir,her zaman taşar bende.