Geçti Gülüm Geçti
Konuşmayı bilmeyen çocuklar gibi kendimi anlatamadığım için ağlar dururum.
Gel de sen beni dinle gel de sen bana sırdaş ol be çorum.
Vazgeçmek zorundayım kendimden habersiz bırakma beni bu gece var ufak bir yolculuğum.
Dertlerim içki resimlerin ise mezesi böyleyim ben artık bunu bil gülüm bunu bil hayatın noktasını çoktan koydum.
Hayatın bana öğrettiklerinden birisi aşk acısına düşersen yolunu bulamazsın.
Geceler olur gündüzler olur unuttuğunu sanar akşam oldum mu gizli gizli ağlarsın.
2 yıldır böyleyim umutsuzum amaçsızım hep yüreğimde bir yangın.
Ben kötü düşünmedim diye mi böyleyim ah be beni sen diri diri yaktın.
Bak sevdiğim bu yılda geçti bitti bu gün bu yılın son günlerinden.
Bu yılın beş ayı seninle beraber diğer aylarını da yalnızlıkla geçirdim.
Belki bazen öldüm belki bazen yıkıldım belki bazen mutluluk duydum seni beklemekten.
Değerli olan günler geçti gülüm geçti hep mutlu insanlara imrendim.
Size biraz kendim tanıtayım merak edenler dinlesin.
Gizemden ayrılınca hayatımın hayat olmayacağını benimsedim.
Dayanamadım bu derde odamda sakladığım jiletlerle sürekli kendimi kestim.
Sonra Fadimeyi tanıdım ve her şeye yeniden başladığımı hissettim.
5 Mart pazartesi başlarken demedim mi bak ayrılacaksak bu ilişkiyi istemiyorum.
Cevabın bu değil miydi sevdiğim bende en az senin kadar seviyorum.
Pek anlaşamasak da şikayetçi değildim dünyamda senin olman yeterdi huzur bulurdum.
1 Ağustostan sonra ağaçlar susuz kururken bendi sevgisiz kurudum.
Bir kez tutayım ellerinden haramsa haram artık dünya değil umurumda.
Hayatı gerçeğe aldıkça kötü yüzüne gösterdi oysa bunlar yoktu hesapta.
Küçükken ben asla ağlamam derdim bu koca yaşama gözlerim umutla bakamıyorsa.
Büyüdüğüme değil sevdiğime pişmanım şimdi daha da uzağım yakınlarıma.
Bana ayyaş sarhoş desinler hiç umurumda olmaz eğer senin uğruna içiyorsam.
Senin geleceğini sanıp beklediğim için milletten nasiyat dinliyorsam.
Bak kardeşim diyerek başlıyorlar bir bildiğim vardır elbet sayfalara içimi döküyorsam.
Senden başka ne önemli olabilir ki her gün kahredip senin için ağlıyorsam.
Daha tanımıyorsun beni sensizliğin çöktüğü gecelerde nasıl olduğumu bilemezsin.
Belki acırsın bana ama cesaretini toplayıp ta kendine böyle eziyet etme diyemezsin.
Bundan şüphem yok mutlu gibi görünüyorum amma şu yaşadıklarımı hissedemezsin.
Kumar masasında kaybetseydim özgürlüğümü hiç değilse bu kadar üzülmezdim.
Geçen sene kışın her hafta keserdim kolumu hiçte umurumda olmuyordu.
Kanlar kolumu sarıp ben uyuşunca bileklerimde kuruyordu.
Tezde geçmiyordu yarası gözlerime takıldıkça o izler beni bir daha öldürüyordu.
Gündüzleri istemez geceleri severdim karanlık benim derdimi saklıyordu.
Yeni yılda yeni aşklar kızlar değil seni diliyorum.
Seninle mutlu bir yıl neşe dolu günler diliyorum.
Sabah güneşim akşam yıldızım olanı diliyorum.
Bu yılda diğer yıllarda olmayanı mutluluk sevinç diliyorum.
Bana dünyayı değil seni versinler başka bir isteğim olmaz.
Doya doya bakarım yeşil gözlerine işte o zaman hayat canımı acıtamaz.
Sen varken her şey güzelde birde yokluğunda öyle olsa aşkın aşk denilir yanı kalmaz.
Geçti be gülüm geçti bu gece bir başkayım sabah olsa bile bana güneş doğmaz.
30/12/2012
22:30 Pazar