Geldim

Çivisi çıkmışsa, ben bu dünyanın
Altını, üstünü, delmeye geldim,
İnsanları mutsuz, düzen bozuksa!
Kurulmuş çarkını, bozmaya geldim...

Manasız yaşamak, kafamsa bozuk
Kul maddeye tapar, ne kadar yazık
Utanmadan satar, atıyor kazık
Hepsinin hesabın, sormaya geldim...

Alemler yaparlar, karma karışık
Yetmiş ikisi bir, hepsi barışık
Yetim, fukaraya, değmez bir kaşık
Donmuş kafaları, çözmeye geldim...

Acır, üzülürüm, fakir olana
Değer vermem para, nede çullara
Zenginler gözetsin, versin kullara
Yolun ortasını, bulmaya geldim...

Duyarlı kul olmak, erdemmiş meğer
Bir gönül sevindir, hepsine değer
İsterim insanlık, insanı sever
Ülkemde barışı, görmeye geldim...

ŞAHİNİM gönlümde, sevgiler yatar
Vatan sevdasıyla, kavrulur yanar
Derdimdir milletim, sonuna kadar
Doğruyu, yanlışı, bulmaya geldim...


MART / 2010 / KONYA


Sevgili gönül dostlarım uzunca bir ayrılıktan sonra aranıza dönmenin mutluluğunu yaşıyorum, cümlenize sevgi, saygı ve esenlikler getirdim, Şiirlere ve Sizlere hesapsız ve gönülden MERHABA!

19 Mart 2010 182 şiiri var.
Yorumlar (22)
  • 14 yıl önce

    Duyarlı kul olmak, erdemmiş meğer Bir gönül sevindir, hepsine değer İsterim insanlık, insanı sever Ülkemde barışı, görmeye geldim...

    ŞAHİNİM gönlümde, sevgiler yatar Vatan sevdasıyla, kavrulur yanar Derdimdir milletim, sonuna kadar Doğruyu, yanlışı, bulmaya geldim...

    Değerli dostum hoş geldin sefalar getirdin güzel dizeler saygımla

  • 14 yıl önce

    Bu güzel jest için sonsuz teşekkürler. Gönlünüzü açmışsınız bizlere hemde ustaca.. Tebrikler efendim. Işık yanınızda olsun...

  • 14 yıl önce

    👍hoşgeldin ağabey özlettin kendini bende hafta sonu izmirdeydim şiir soluduk yine seni okumak güzel olacak sevgiler...👍

  • 14 yıl önce

    Çivisi çıkmışsa, ben bu dünyanın Altını, üstünü, delmeye geldim, İnsanları mutsuz, düzen bozuksa! Kurulmuş çarkını, bozmaya geldim...

    Manasız yaşamak, kafamsa bozuk Kul maddeye tapar, ne kadar yazık Utanmadan satar, atıyor kazık Hepsinin hesabın, sormaya geldim...

    Alemler yaparlar, karma karışık Yetmiş ikisi bir, hepsi barışık Yetim, fukaraya, değmez bir kaşık Donmuş kafaları, çözmeye geldim...

    Acır, üzülürüm, fakir olana Değer vermem para, nede çullara Zenginler gözetsin, versin kullara Yolun ortasını, bulmaya geldim...

    Duyarlı kul olmak, erdemmiş meğer Bir gönül sevindir, hepsine değer İsterim insanlık, insanı sever Ülkemde barışı, görmeye geldim...

    ŞAHİNİM gönlümde, sevgiler yatar Vatan sevdasıyla, kavrulur yanar Derdimdir milletim, sonuna kadar Doğruyu, yanlışı, bulmaya geldim...

    Şahin kardeşim hoş geldiniz.Uzun ayrılıktan sonra.Aramıza tekrar dönmeniz sevindirici,güzel şiirlerinizi özledik yani.Güelde bir şiirle katılmanız sevindirici.Tekrar hoşgeldiniz..

  • 14 yıl önce

    MERHABA! Hoş geldin sefalar getirdin adaşim Çok güzeldı yüreğin sağlık beğeniyle okudum sevgi ve saygılarımla.....