Git Dersen

Öyle bir süzdün ki gözlerimi,sanki cellat karalara bürünüp aşkımızın ömrünü tek bir hançer darbesiyle almaya gelecek bu gece.Öylesine acı dökülüyor ki gözlerinden kelimeler,konuşmadan canımı yakmaya başladın.Oysa ben yüreğimi kavuran bu ateşe bir yudumda olsa su serpmeni istiyordum.Bir serçenin kuru dallarda konacak bir köşe aradığı gibi,yüreğinde konmak için sonsuz kudrete sahip bir dal arıyorum.Ellerin yalpalamaya başladı,ellerimi bırakmak için çabalıyor farkındayım.Ayaklarım geri gitmez,çakılı sevdan topuklarıma kadar,kımıldamaz bedenim.Git diyeceksen susma söyle,birden çözülür dizlerimin bağı.Düşer bir bir gözyaşlarım,gözlerimin sığ köşelerinde söyliyeceklerini bekliyor,kirpiklerime sımsıkı sarılmış,düşmemek için direnen damlalar.Dudaklarımdaki ıslaklığı sömürür ve kalbimin intiharına sebep olur bu sözün.Git dersen,yapraklarımın damarlarına işler bu ateş,kurur giderim,yok olurum gözlerinin önünde,aşk yerine nefret çıkar dallarımda bu zifiri mevsimde.Sevdiğine naz yapan aşıklar gibi masum olsun bu kısa ayrılık.Hadi gül gözlerinle,tut ellerimi,kal de.Islat kökümü aşkınla, verimsizliğe mahkum etme bizi.Hadi gidelim de ama ne olur git deme...

12 Nisan 2010 34 şiiri var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (4)
  • 14 yıl önce

    EVet hazırlksızca yapıldı bu katlyorum yorumuna teşekkür ederm =)

  • 14 yıl önce

    güzelmiş...

    sesine yüreğine sağlık şair..

    ama şunu da ekleyeyim sonlara doğru şarkı sesine daha ağır basmış... yani sesin kaybolmuş aralarda...

    yine de güzeldi tebrikler

  • 14 yıl önce

    Çok teşekkür ederm 🙂

  • 14 yıl önce

    bütüyle güzel bir çalışma severek dinledim tebrriklerimle kutladım👍👧