Gülüşlerimi Çaldın Yüzümden
Çocuksu;
O en masum gülüşlerimi çaldın yüzümden
Sonra;
Benliğimi kaplayan seni aldın düşlerimden..
Ve beni senden
Seni benden
O ihanetin kopardı işte bizi birbirimizden...
Yorganımın altında sakladığım
Binlerce erteli
Ayrılık nedenlerim vardı oysa....
Acıttığında
Kanattığında
Saklanarak akıttığım gözyaşlarım...
Senden gitmemek için
Kendimi kandırığım yalan doğrularım...
Ah sevgili !!!
Şimdi düşünüyorum da
Kalmak için ne çok diretmiş inatcı yüreğim
Seviyorum!!!
Sözünün arkasına sığınıp
Kendimi ne çok acıtmışım oysa ben....
Şimdi git !!!
İhanet kokan sözlerini
Gözlerinide al...
Bakma arkana, bu defa olmayacak gölgem
Biliyormusun
İlk defa kaybettin beni sen....
Şimdi git !!! İhanet kokan sözlerini Gözlerinide al... Bakma arkana, bu defa olmayacak gölgem Biliyormusun İlk defa kaybettin beni sen....
ne güzel de döktürmüşsünüz kaleminizi... şimdi ne karalasam yavan durur sayfanızda...
👍Güzel dizeler.Gönlüne sağlık. sevgiyle kalın.
👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Ah sevgili !!! Şimdi düşünüyorum da Kalmak için ne çok diretmiş inatcı yüreğim Seviyorum!!! Sözünün arkasına sığınıp Kendimi ne çok acıtmışım oysa ben....
Şimdi git !!! İhanet kokan sözlerini Gözlerinide al... Bakma arkana, bu defa olmayacak gölgem Biliyormusun İlk defa kaybettin beni sen....
MANİDAR VE MÜKEMMEL DİZELER İÇİN EMEĞİNİZİ VE YÜREĞİNİ KUTLUYORUM, TEBRİKLER KARDEŞİM.
Sevda üründürür ihanet öldürür.kalemin dert görmesin
Yorganımın altında sakladığım Binlerce erteli Ayrılık nedenlerim vardı oysa.... Acıttığında Kanattığında Saklanarak akıttığım gözyaşlarım... Senden gitmemek için Kendimi kandırığım yalan doğrularım...
şiie göre hala umursamaz değil byürek geçmişe. yalan doğrulara devam gibi... yüreğine sağlık. saygımla...