Güzel Gözlüm

Canımdan çok sevdim seni,
Umudu aldım yüreğime,
Senle.
Dayanamam üzülmene,
Tek isteğim vardı senden,
Zor olan aşklar adına,
Biraz umut,
Biraz da güven,
Gel el ele verelim aşkım,
Soldurmayalım aşkımızı.

Benim için senden başkası,
Senin için de benden başkası,
Haram olsun.

Çünkü bu aşk senle güzel,
Çünkü bu aşk birlikte güzel,
Güzel gözlüm,
Güzel yüzlüm,
Bu aşk biz olunca güzel.

24 Temmuz 2009 22 şiiri var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (5)
  • 15 yıl önce

    Benim için senden başkası, Senin için de benden başkası, Haram olsun.

    Yürekten kutluyorum bu güzel dizeler için seni değerli dostum.Evet aşk iki kişi arasında yaşanan çok güzel bir duygu.Bu duygu hele birde karşılıklı olursa işde ozaman aşk çok güzel olur.Ayakların yere değmez o zaman mutluluktan uçarsın.Sevgi dolu nice uzun yıllar sizin olsun değerli dostum.Herşey ama herşey sevgi dolu olsun hayatta sevmek ve sevilmek çok güzel.Gerçek dostluklar için.Sevgilerimle...

  • Aşkınızı birlikte yaşamanız dileğimle tebrikler😙😕👍👍👍

  • 15 yıl önce

    Selam Yaşar ağbim, Şiirime güzel yorum yaptıgınız için tşk ederim ağbim, aşk güzel be yaşamali bence herkes.

    Mutlu olmalı.

  • 15 yıl önce

    Selam Yaşar ağbim, Şiirime güzel yorum yaptıgınız için tşk ederim ağbim, aşk güzel be yaşamalı bence herkes.

    Mutlu olmalı herkes.

  • 15 yıl önce

    Vay vay,

    Şiirkolikte aşk adamından sonra birde aşk kadını görmekteyiz galiba, her şiirde aşk var.

    Tarihe geçecek bir kıta daha;

    Benim için senden başkası, Senin için bende başkası, Haram olsun.

    Ne kadar doğru, olması gereken de bu. Sevgilerde böyle olmalı zaten, zoeaki değil ki sevgiler, madem yürekten sevilmek var, elbette başkaları haram olmalı.

    Şiir kurgu mu gerçek mi bilemiyorum, ama dilek çok güzel.

    Tebrik ederim sevgili şairim.