Hadi Gel Yar

Gün batarken gözlerimden geçti sevda yılları,
Her sokaktan her duraktan bir selam saldım sana.
Yangınımdan sanki bin renk aldı aşkın dalları,
Her bahardan her çiçekten buseler çaldım sana.

Hadi gel yar ne füsunkâr ne uzun bir gece bu.
Sana güller bana hasret ne de zor bilmece bu.
Çözebilsen nice içten ne güzel sevmece bu.
Her bahardan her çiçekten buseler çaldım sana.

Sen ki hâlâ özlenensin bende hasret toz duman.
Söylenen her şarkı sensin, beklenensin her zaman.
Gökyüzünden kalbe akmış yıldızımken hatıran,
Her bahardan her çiçekten buseler çaldım sana...






















Bu şiir Sn. Ferhat Sarmusak tarafından Kürdili Hicazkâr makamında bestelenmiş 2009 yılı Samsun Valiliği Ondokuz Mayıs Beste yarışmasında 1.lik ödülüne layık görülmüştür.

Şarkıyı dinlemek isteyenler www.samsunilözelidare.gov.tr
adresinde anasayfada duyurular bölümünde dinleyebilirler...

29 Haziran 2009 14 şiiri var.
Yorumlar (20)
  • 15 yıl önce

    ud83cudfbb benim ablam bilir işini, yüreğinin tüm güzelliklerini sevgi olup mavi boncuk gibi, inci gibi dökmüş yine mısralara tam bir duygu resitali ablamın amatörce bestelemeye çalıştığım 2 adet de şiiri var fakat notalamadaki eksikliklerimden dolayı maalesef notalayamadım özür dilerim kendisinden ayrıca udu da biraz daha geliştirmiş olurum bu ara nedeniyle ayrıca ablamın doğum gününü yürekten kutlar, nice yıllara sağlık ve mutluluk ve bol bestelerle ulaşmasını dilerim,sevgi ve saygımla, selamlar...

  • 15 yıl önce

    Aruzun yaşayan en güçlü şairine selamlar gönderiyorum👍👍👍

    şiir konuşursa ben susarım

    Kutlarım arkadaşım...

  • 15 yıl önce

    Bir çok ödülünüzün yanına iliştirmek için, Şiirkolik de size, gücünün yettiğince bir ödül vermiş.. Ne kadar yerinde ve güzel bir karar. Taktir ve Tebriklerimle.

    Hoş Geldiniz Abla.

    SaygımKalsın..

  • 15 yıl önce

    Öncelikle doğum gününüz kutlu olsun ! nice yaşlara sağlıkla.... ardından günün incisi olan şiirinizi çok beğendim tebrik etmek isterim. besteyi dinlemek içinde yazdığınız internet sayfasını ziyaret ettim ama malesef kaldırmışlar sanırım. şiirle ve sevgiyle kalın hep. ud83cudfbb

  • 15 yıl önce

    Sanat camiasına emek katan herkese minnet borçluyuz, Allah sağlıklı ömür nasib etsin, etsin ki katkılarınız bitmesin.