Haiku Gözlükçüsü

Zivanasindan cikmis
Bir ok gibi
Firladim yayimdan
Sokaga...
Horozlu
Elma sekeri satan
Seyyar satici
Geldi zannettim.
Gözlükcüymüs,
Renkli renkli
Gözlüklerim var
Gel, kücük
Al bir tanede sana
Dedi....
Utana, sikila aldim
Sari camli olani
Bir deri
Bir kemik
Komsu kizi ayse
Sismanlamisti
Takinca gözlüklerimi

29 Aralık 2010 405 şiiri var.
Beğenenler (1)
Yorumlar