Haiku / Para Versem yemiştin Çölde kum bende para Yersen demiştim !.. Ekrem Kazan Ekrem Kazan 16 Eylül 2013 52 şiiri var.
Başarılı bir haiku özütü olmuş.. Kutlarım Ekrem kardeşim.
😙
ne onunla ne onsuz olmuyor işte
tebrikler efendim