Haiku ve Şair

Haiku ve Şair

‘’Hazan’’


ve….gözleri altına çalan ışıkla doluydu

koyu mavi ve bulutlu bir güz gecesinde

siyah renkli ipekten kumaşlara benzeyen

saçlarını okşadı rüzgar her zerresinde

gecenin ışığın ve alaca semanın buğusunda….




‘’Kadın’’


asla bir kadını tüm kalbinle sevme

zira kadınlar güçsüz erkekleri değerli görmezler

kadınlar acımasız bir mantıkla düşünen

varlıklardır….



‘’ Adem’’


adem ıssız bahçede oturuyordu

bahçede sessizlik hakimdi

tanrı ayağa kalkmasını emretti

tanrı ademe sordu

varlığının yegane amacı nedir

adem doğru cevabı veremedi

tanrı emretti

ve adem tek ayak üzerinde

kadim ağacın önünde durdu….




‘’Sonbahar’’


ağaçlar nemli sonbaharın güzelliğinde

taşlı yollar ve yapraklar kuru

alacakaranlığın altındaki gözlerin

ıssız bir gökyüzünü yansıtıyor….



‘’Alacakaranlık’’


martılar kanatlarını hâlâ çırpıyordu

alacakaranlık kadının tenini okşuyordu

ve kızıl dudaklarını göğsüne bastırdı….



24 Kasım 2024 414 şiiri var.
Yorumlar