Hai/kul Öğretisi
1- Hai/baş
niye çıkar kül,
mahpus değil mi şeytan;
ateş hapsinde?
2- Hai/son
evvallah, ya kül!
ölüm seyyah, kul aciz;
vallah kabulüm!
17.04.2010
1- Hai/baş
niye çıkar kül,
mahpus değil mi şeytan;
ateş hapsinde?
2- Hai/son
evvallah, ya kül!
ölüm seyyah, kul aciz;
vallah kabulüm!
17.04.2010
merhaba şiirkolik okur kardeşim,
küller, külllere...
içerik olarak düşündüklerim, şiire yol açan duygular;
gerçekten de sonradan duymama karşın, ben de çok etkilendim yanardağın bir anakarayı küle boğmasından.
bilirsiniz ki; devasa olaylar, büyük kitleleri etkilemeye başlarsa, dünyanın yazgısının kilit noktaları işletilmeye başlamış demektir.
mizansen ve sayfa makyajı (mizanpaj) ise yanardağ ateşine uygun olmalıydı.. ancak safalarda resim seçeneği yer almıyor..
çok teşekkürler size, okuduğunuz için haiku türündeki şiirimi..
selamla.. saygılarımla.. orhanti..