Hasrete Istihdam Marşı

Değişmez fikrin biliyorum,
İndirsem ayaklarına
cihanı arşı
Ben doğallığı arıyordum
ama gördüm ki
aşkta herkes ona karşı...

İstesen de bulamayacaksın benim gibisini
gezip dolansan da pazar çarşı...

Zaten benim bu sözlerim sana değil,
gerçekten sevenler için
hasrete istihdam marşı!

29 Aralık 2017 444 şiiri var.
Yorumlar