Hatırla Sevgili
Senden sonra ben...
sessiz,öfkeli,düşünceli... Olmayan hatıraları unutmanın zorluğu...Tutamamışken ellerini,koklayamamışken buram buram...Gittiğim her yerde seninle anımızın olmadığının acısı.
Sensizlik...
Yutkunuşuma engel bir tabaka.Kalbimi rehin almış bir soyguncu.Damarlarımda dans eden zararlı bir kavalye.Ne idiği belirsiz bir yabancı.
Senden sonra ben...
Oscarlık rol yapan bir oyuncu.Gülmeyi unutmuş bir ihtiyar.Her bakışımda bir adım daha uzaklaşan yaşam.Akan gözyaşlarımla kalmadı yarışacak bir musluk.Ki sen bilmezsin ;ben iyi ağlarım.
Sensizlik...
Seni gördüğüm ilk andan beridir yanımda.Hani göz göze gelmiştik de sen bana gülmemiştin.Hani ben seni çok severken sen tenezzül dahi etmemiştin.Ki ben senin en çok benimle gülmeyişlerini sevdim.Çünkü benimle hiç gülmezdin.Hani beraber bir yere hiç gitmemiştik.Hatırlarsan bir keresinde bir yerde oturup saatlerce bakmamıştık birbirimize.El ele tutuşmamıştık mesela.Gözlerine bakıp, bu sana bir milyonuncu seni seviyorum deyişim, dememiştim bir akşam üstü bir deniz kıyısında.
Hatırla...
Hatırla sevgilim hatıralarımızı...Gitmediğimiz sinemaları,oynamadığımız oyunları,eğlenmediğimiz saatleri,örnek alınmayan aşkımızı,omzumda hıçkırmadığını derdin de tasan da.Hatırla sevgilim bir zamanda bir yerde benim yaşadığımı hatırla.Hani nasıl sevmiştik(!) birbirimizi.İşte öyle unutulmaz hatırla...Damarlarında kan kalmayana kadar.