Hayat
Hayata küçük adımlarla başladık..
Sonunu bilmeden
Bir meçhule gözü kapalı yol aldık...
Belki yüzümüz hep gülecekti
Belki de küçücük bir gülümseyişe hasret kalacaktı...
Belki amansız isyanlarımız olacaktı hayata
Belki de yürekten kocaman bir teşekkür...
Keşkelerimiz olacaktı belki
Ya da iyi ki sözcükleri...
Bunların hiç birini bilmeden yol aldık
Hayat denen meçhulde...
Sadece adım attık..
Ve her adımda anladık...
Hayat çok acımasız...
Hayat meçhul değil. Ne olduğu gayet belli.
Teşekkürler şiir için.
Hayata küçük adımlarla başladık.. Sonunu bilmeden Bir meçhule gözü kapalı yol aldık... Belki yüzümüz hep gülecekti Belki de küçücük bir gülümseyişe hasret kalacaktı... Belki amansız isyanlarımız olacaktı hayata Belki de yürekten kocaman bir teşekkür... Keşkelerimiz olacaktı belki Ya da iyi ki sözcükleri... Bunların hiç birini bilmeden yol aldık Hayat denen meçhulde... Sadece adım attık.. Ve her adımda anladık... Hayat çok acımasız...
şiirini ayırmaya elvermedi gönlüm
güzel şiirin için TEBRİKLERİM kalsın sayfanda
tebrikler👍👍👍👍
tebrikler güzellllll
Hayat denen meçhulde... Sadece adım attık.. Ve her adımda anladık... Hayat çok acımasız...
............. ................................... Hoş duygulular yaylasının derinlikli duraklarında molalanarak İçtenlikte ve en taze derinlikte şiir fısıltılarını içine çekerek, Yüreğinde damıtıp sombaharlara fısıldayan bir ahenksiniz...
Ve.... Karşılıksız sevmenin Ve canından can vermenin canlarının, Karşılıksız vermenin odağı güzel insanların, Yüreklerinin yansıdığı şefkat kitabı yüzlerinin, Hep saran evrenin sıcaklık kaynağı kollarının, Uzantısı olan en güzel ellerin kadifeliğinde, En içten dileklerimle, Anneler gününüzü kutlarım.
Baharlı diyara hoş yüreğini damlatan kaleme saygı, tebrik ve selamla...