İstihdam
Acılara istihdam bir yürekti bendeki
Avam bir dil ile söyledim bunu dünyaya
Bir iç çekiş ile balkonda bir çay içerken
Dünya!
Doğru olan ya yanlışsa?
Tahakkuk edecek olan şey ne?
İstihkakıma düşün bu kahır
Bu yazgı bana özel mi?
Benim ellerimdi oysa
İnsanların bütün acılarına hâkim
Hâdim
Bendim,
Ölümü barındıran korku
Bendim acıyı boğazlayan
Sevincin kursağına yumruk sokan
Bana bir bak dünya
Öyle bir yerdeyim ki
Doğrular da medetkâr değil
Bir şey var ama mevcudattan değil
Ne şebih ne kinaye
Hakikatte değil
Dünya!
Seninle ben iki ecnebi gibiyiz
Munâfi
Sendin benim muradıma istikbalime acılar koyan
Arsız sataşkan düşman olan
Katıksız saf duru yazgıma pislik saçan
Şikayetim var evet
Ama neye kime
Davalı da benim
Davacı da
Dava da
Yapılacak muvafakat, mutabakat nedir
Bana beni inancıma bağlayacak bir hacat lazım
Ömer Altıntaş
"Bendim acıyı boğazlayan /Sevincin kursağına yumruk sokan"👏 şiir adına bu sayfaya uğramaktan mutlu oluyorum. Kalem susmasın, Sevgiyle.
Sözcük kullanımı yazdıkça daha,iyi kıvama gelecektir, Anlatı güzeldi
Kutlarım .