İyi Geceler Aşk
sen iyi geceler dediğinde
ay yol alır
gemiler ayrılır limandan
aynalar gibi puslanır yüzüm
yağmurlarım bile yağmaz...
bilir ki yağsa
seller- sular gibi doludur
nehir yataklarına sığmaz ...
radyo istasyonları bitkin
esnemekte...
hadi sende artık yat der
bir yaprak, esen rüzgara
göl sessizliğidir sol yanım
ne varsa hatırlatır bir bir
yağız karlar düşer
odamın kör karanlığına
sen iyi geceler dediğinde
buradan seslenirim
yoğunlaşmış sevgimi de
koy yüreğinin üzerine...
özlemişim kalemi özlemişim yüreği oku oku nereye kadar şair her şiirin ayrı lezzet😙😙😙😙
Şiir Sevgiliye özlem şiiri ya kullanılan sözcükler ne kadar farklı. şiire bambaşka bir tat vermiş.Şiirin girişi o kadar çekici ki insanı çepeçevre sarıp içine alıveriyor.Sanırım uzaktan bir arayışla "iyi geceler" denmesi şairin bir gece ya da gecelerde ne kadar özlem yüklendiğini anlatıyor. Bu anlatımda ayın uzayıp yol alması ,limandan gemilern ayrılması, yüzün aynalar gibi puslanması bu hasretin neler çağrıştırdığını ifade edecek imgeler olup temayı harika denecek derecede güzelleştiriyor.Ağlamayı abartı sanatı kullanarak ne kadar güzel yansıtan sözcükler var. Dizede kısaca "ağladım "dense ikinci bölümdeki söyleyiş güzelliğini asla bulamayız. Sözün sihri dizelerde olduğuna ne güzel bir örnek daha...Kişileşrierme sanatında radyo istasyonlarının bitkin ve hasta olması bizim de uyuyamayışımızı imgelerken yine çok beğeni sağlayan bir dize olmuş. "Yağız kar", alışık olmayan bir bağdaştırma(tamlama)... Rıza Bey özgün bir şiir sunmuş. Her dizesi zevkle okudum, bir süredir susuz kalan yüreğimi serinleten pınarın biri bu şiir oldu. Tebrikler Rıza Bey.
👍Tebrikler.
yüreğinize sağlık👍👍👍👍👍👍👍👍👍
sen iyi geceler dediğinde buradan seslenirim yoğunlaşmış sevgimi de koy yüreğinin üzerine...
Çok güzeldi."Yoğunlaşmış sevgimi de koy yüreğinin üzerine".Üzerine söz olur mu bilmem.Çok beğendim.Kutlarım.