Kayıp Çocuk

kaybolmuş bir çocuğum sokak ortasın da
kaybolmak sorun değil
asıl zoruma giden,,
bulmaya çalışan yok
hiçbir zamanda olmadı zaten...

02 Temmuz 2009 47 şiiri var.
Yorumlar (2)
  • 15 yıl önce

    Beş mısradan da şiir olur iki ve yahut ü. mısradanda şiir olur.. Ama şiir yazıyor isek şiirsellik unutulmamalı...!

    Şiire gelince, açık ve net olarak söylemek gerekirse gece yirmi dörtten sonra şehir merkezlerine çıkar isek dışarda kimsesiz olanları görürüz. geçen gece saat 03;20 lerde mudanya sahilde bali çeken üç ççocuk gördüm, yanlarına gittim bir saat kadara konuştum... genelde hepsinde ailesel sorun var. Ya anne boışanmış ya da baba... bence bu ailesel sistem çöküntünün eşiğine gelmiştir. Em büyük nedne ise genç yaşta evlendirilme ve geçimsizliktir. Düşünsenize on sekiz yaşında ki çocuk evlenirse o çocuk nasıl annelik yapar. Hayatını bile yaşayamamış yaşamın ne olduunu bilmeyen birisi... Ki bu insan nasıl .çocuk yapar ve nasıl büyütür...

    Sorunlarımız çok.. Hele bir sırameşeler yetiştirme yırduna gidip o garibim çocuklarla bir iki dk sohbet etsek içim cız eder değil mi?...

    Kısa etkili ama daha güzel yazılabilirdi.. Duyguya teşekkür ederim...

    Saygılarımla

  • 15 yıl önce

    aaa. Harika tebrikler. Mesaj acaba gereken yere ulaştı mı?