Klişe

bir ağaç altı
itiraflar da
bir yıldız altı dilekler de
sıradan...

ne kadar zaman geçti
en son
ben sana aşığım diyenden sonra

ne zaman
ayda öpüşmeler başlayacak

ne zaman
ayaklarımız hakiki yerden kesilecek...

anlaşılan;

sonradan görme sevdaların değeri
sütten hiç kesilmeyecek...

insan da bir bedenin dışında
bir beden
bir bedeni kandırmakta

klişe sözler
cami ve kilisenin dışında da var



mesela ;

aşkım !...

05 Ağustos 2008 91 şiiri var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (6)
  • 16 yıl önce

    Hep güldürürdün sen bizi...Bu sefer aşkı yazmışsın sen de...Ne de güzel yazmışsın be dost...Kendine haz tarzınla...Çok güzeldi... Kutlarım...Selam ve Sevgimle....

  • 16 yıl önce

    şiirin uslubu içeriği ve özgün imgeleri okurken düşünürken algılarken çok güzel bir haz bırakıyor. okurken büyük keyif aldım şiir "bir kuşun kanadında yıldırım olmaksa" şiir şair güzel bir kışun kanadına binmiş. ne güzel ne güzel bir maviliğe kanatlamak şiiri ...

  • 16 yıl önce

    Yaldızlı naylonlara sarılmış o kadar çok aşk varken etrafta ve o kadar sızı varken yüreği çınar kabuğuna saran.. Sanırım çözülmeden klişeden kurtulunmayacak.. Sabahı güzel bir şiirle karşılamak harika oldu vesile olan size ve kaleminize sağlık..

  • 16 yıl önce

    Şiirin Nasreddini olan Sevgili Ahmet Ertan Gürbüz'ü her okumamda yüzümde beliren tebessümle içim rahatlar. O güldürürken düşündüren, hayatın gerçeklerini mizahi bir dille yüzümüze vuran usta bir kalem. Teşekkürler ...

  • 16 yıl önce

    aşkım lafı ne zamandır böyle dolu dolu böyle hoş gelmemişti kulağıma.

    ee bizede, yazdıranın da yazanında ömrüne bereket dilemekten öte ne düşer?

    Çok güzeldi Ahmet..
    sağlıcakla ve "aşk"la kalın.
    ) nazar boncuğu