Kolay Değil
kolay olmadı alışmak,
kolay olmadı başkasını sevebilmek
kolay olmadı her göz göze geldiğimizde;
kafamı çevirmek yada öylece bakmak..
kolay değil hiç birşey
kolay değil hala hayalinle uyumak
kolay değil hiç istemesemde umutlarımı kesmek.
kolay değil hala senin için kalemi elime alıp ellerim titreyerek de olsa,
şiirler sözler yazmak,ağlayarak seni anmak...
kolay değil dostlarmın olmaz boşver demesi..
nasıl olacak? sevgili mi, basit bir arkadaş mı,yoksa eskisi gibi sıkı dost kanka mı?
aklıma gelir o günler ağlarım bazende gülerim..
kolay değil unutmak , alışmak,yok saymak o günleri,
sana bakmamak...
anladım galiba bu sefer umutlaranılar sözler küçük dokunuşlar yetmiyor,
hiç kolay değil kötü bakışlara,sözlere dayanabilmek,
inanki sevdiğim,
hiç kolay değil...!
👍😕😭👍
Yaşamak için, her sorunu çözmek kolay. Çünkü, yaşamak kadar güzel başka ne var ki.Sevgili bulunur, dost bulunur, arkadaş bulunur. Gerçek olan bunları arayıp bulmak için çaba harcamaktır. Hele de şair, her şeyin üstesinden gelir. Başarılar diliyorum.
tşk ederim efendm yorumnz için
aklıma gelir o günler ağlarım bazende gülerim.. kolay değil unutmak , alışmak,yok saymak o günleri, sana bakmamak... anladım galiba bu sefer umutlaranılar sözler küçük dokunuşlar yetmiyor, hiç kolay değil kötü bakışlara,sözlere dayanabilmek, inanki sevdiğim, hiç kolay değil...!
elinize sağlık tebrik ederim👍👍👍👍👍
bencede...!
kolay değil hiç birşey kolay değil hala hayalinle uyumak kolay değil hiç istemesemde umutlarımı kesmek. kolay değil hala senin için kalemi elime alıp ellerim titreyerek de olsa, şiirler sözler yazmak,ağlayarak seni anmak... ...... kolay değil, aşık olmak,şiir yazmak ve İNSAN kalabilmek....