Kulunç İki Kürek Arası Haikular
Göz mü değmiştir ?
Göğsümde bir sızı ki,
Hiç dinmemiştir !
--------------------------------
Yel mi değmiştir?
Yerinde bir ağrı ki,
El değmemiştir !
--------------------------------
Söz mü vermiştir?
Göğsümde bir iman ki,
Ah etmemiştir !
S(y)N
-------------------------------
Teşekkürler,
Köz mü düşmüştür?
Göğsümde bir yangın ki
Hiç sönmemiştir !
Nigar BARAN
Köz mü düşmüştür Göğsümde bir yangın ki Hiç sönmemiştir .. Nacizane eşlik etmek istedim.