Kumlara Gömdüm Anıları

Uykum kaçtı dün gece, çıplak ayak dolaştım.
Kanat çırpan martılar,seni benden sordular.
Taş kaydırdım denizde,köpüklerle oynaştım
Yol gösteren yıldızlar,bana bakıp durdular.

Neler geçer içimden ufka daldı gözlerim.
Dolaştıkça kumsalda,hep geçmişi özlerim.
Hiç çıkmadın aklımdan,yollarını gözlerim.
Senle dolu duygular , yüreğimi yordular.

Anıları yaşadım,düşündüm sabaha dek.
Gök gürledi aniden,uzakta çaktı şimşek,
Sağnak yağış başladı,ne üst kaldı ne etek.
Kumda çakıl taşları,ayağımı yardılar.

Sırılsıklam olmuştum,martılar bana güldü.
Gözümden akan yaşlar ,yağmurlara gömüldü.
Kıyıya çarpan dalga, sakinleşip süzüldü.
Gönlümün takviminden, bir yaprak kopardılar.

Eylülün yağmurları hüzün koydu içime
Kalemimi kırdılar,bir şey oldu gücüme.
Kimse engel olmasın ,hazırlandım göçüme.
İki yüzlü insanlar,etrafımı sardılar.

20.Eylül.2010


Şiirimi seçkiye layık gören şiirkolik ailesine candan teşekkürlerimi bildirir,selam sevgi ve saygılarımı
sunarım efendim.

21 Eylül 2010 139 şiiri var.
Beğenenler (10)
Yorumlar (14)
  • 14 yıl önce

    Değerli hoca! sizi okumak bir ayrıcalık bence her mısranızda bir mana ve sanat arar oldum.bu şiirinizde öyle dörtlükler ve uyaklar hâlinde harika bir hece çalışması olmuş. Tüm kalbimle kutluyor saygı ve sevgilerimi sunuyorum.

  • 14 yıl önce

    Sırılsıklam olmuştum,martılar bana güldü. Gözümden akan yaşlar ,yağmurlara gömüldü. Kıyıya çarpan dalga, sakinleşip süzüldü. Gönlümün takviminden, bir yaprak kopardılar.

    Eylülün yağmurları hüzün koydu içime Kalemimi kırdılar,bir şey oldu gücüme. Kimse engel olmasın ,hazırlandım göçüme. İki yüzlü insanlar,etrafımı sardılar.

    bu şiir seçilmeyecekte hangi şiir seçilecek

    fim seyretmiş gibi oldum

    anlatım çok çok harika hocam kutluyorum

  • 14 yıl önce

    Bu şiiri sesli şiirleriniz arasında görmek ve dinlemek istedim okurken. Kaleminize yakışmış, duygular sahile vurmuş. Tebrikler efendim. Saygılarımla..

  • 14 yıl önce

    Sevgili Ülkü pek çok sevenin yürek sesi olmuş şiirin🙂

    Son dizede ki iki yüzlü insanlar def olsun hayatlardan..

    Yakışmış inci..

    Kutlarım..

  • 14 yıl önce

    .....Merhaba sayın Meslekdaşım Ülkü hanım... .....bu güzel ve kurallara uyan şiirden dolayı seni kutlarken,bana da gelen ilham şu dizeleri not ettirdi... ..ben her zaman âşığım, güzel olan her şeye, ..ahlâki ve ilâhi ,çalan kamıştan ney'e.......... ..gönül ne madde mana,gönül Çiçek bahçesi ..kapısı hep açıktır ,lâyık hanıma beye.......... .. .....................................................Selâm ve sevgilerimle....Çiçek..İzmir.