Ne İsterim Hâktan

Aşım ekmeğim suyum
Sevdiceğim ben buyum
Bir fakirin oğluyum
Sana candan bağlıyım

Döşümde yatsan
Aşk ile baksan
Kalbimi yaksan
Ah ne isterim Hâkdan

Arama şan şöhret
Mal mülk para servet
Gel bu aşka hürmet et
Sana candan bağlıyım

Elimden tutsan
Yoldaşım olsan
Benimle solsan
Ah ne isterim Hâkdan

Beni çıkmaza atma
Kuytularda bırakma
Tebessümle aldatma
Sana candan bağlıyım

Gönlüme konsan
Tenimi sarsan
Aşkıma yansan
Ah ne isterim Hâkdan

10 Ekim 2013 398 şiiri var.
Yorumlar (2)
  • 11 yıl önce

    Günaydın Fransa da yaşayan sevgili Türk şairi.!...

    Nereye gidersen git damarlarındaki kan hükmünü sürdürüyor.Türkiye de Türk'üm demek yasak edildi.Çıt çıkmadı,demek ki türk yokmuş bu topraklar da,dışardan da sizin seslenmeniz ekmeğinize mani olabilir.Bu günkü iktidar Fransayı da pretesto edip,orada ki Türk'lerin kimlik değiştirmesini isteyebilir. Ne de olsa dünya(!)hakimi,..Yer yüzü milletlerini dize getirmiş,Arap kimliğini kullanan bir ulu başkan var.Arkasında da Arabistan kölesi sürü. Türkiye den çıt çıkmıyor,herkes mensubu olduğu irka döndü,meğer se hiç Türk yokmuş.Hele ki ordu............Bir kilo makarnaya nefsimizi satar duruma düştük.Kıyafetler de yavaş yavaş çöl kılığına girmek üzeredir. Endişemden biraz fazla şikâyet etmiş olabilirim sayın Yılmaz.Aynen 1919 ları yaşıyoruz.Sadece ortada Yunanlılar yok.Onların yerine de kürtler var. Selâm ve sevgilerimle,başınızı ağrıttım bağışlayın.Tanrı bana Al bayrağın yere düştüğünü göstermesin.Çiçek..İzmir..T.C..Baki selâm.

  • 11 yıl önce

    Aşka hürmet et diyor şair..çok tatlı bir şiirdi..yürekten tebrik ediyorum..