Nerdesin Babaciğim
Bugün doğum günüm senin canlm babacığım.
Sen gideli yirmi yıl oldu biliyormusun hiç unutmadım.
Çok büyüdüm zaman nasılda geçiyor kocaman oldu dün bıraktığın.
Sen gittikten sonra annem çok değişti anlamı yokmuş yaşadığının.
Annemle hiç anlaşamıyoruz kaçıp bazen sana geliyor ağlıyorum neddesin babacığım.
Üzülme ne olur ablamlara gidiyorum onlar iyi bakıyorlar bana .
Kocaman oldum liseye gidiyorum sensin benim babam bırakıpta gitden bile kızmam sana.
Seni çok seviyorum demem baba asla veasla senden başkasına.
Çok çalışıyorum senin kızınım öğrendim düşe kalka alıştım yaşamaya.
Unutmadım bak bugün senin doğum günün ben senleyim sen neredesin canım babacığım.
Canlmsın bir tek resmin var bende hiç ayır mıyorum onu yanımdan.
Bazen ona anlatıyorum dertlerimi bazende çıkıp geliyorsun öbür dünyadan.
Söz verdim okuyacağım baba bitirdim liseyi hemde dışardan.
Anne annem de ölrü selam söyledim sana giderken ardından.
Aldın değilmi selamımı duyuyorsun beni değilmi seni çok özledim nerdesin babacığım.
Em çok ta zoruma giden Yahyanın yetim kızı diyorlar.
Önceleri küçüktüm anlamıyordum şimdimi sadeca duymazdan geliyorum.
Üzülme ne olur desinler sen benim babamsın onlar kaderi bile bilmiyorlar.
Bazen anneme kızıyorum ama sana hiç kızmıyorum.
Ha üniversiteyi kazandım bende eniştemden öğrendim mutluyum ilk defa ya sen nerdesin babacığım.
Çok uzak okuduğum yer şimdi bazen ağlıyorum ayrılık yaramadı bana galiba.
Belkide acı gelen kimse gelmiyordur benden başka mezarına.
Korkma baba benzemiyor ama sanki dost bu şehir yapa yanlız insanlara.
Ben yeni öğrendim burayı onlarçoktan gitmiş Çanakkaledeki destana.
Zor oluyor ama denizsizde alıştım yaşamaya ya sen şimdi nerdesin babacığım.
Şimdi annemlede konuşuyorum bazen kızım diyor bana uzaktan.
Çok çalışıyorum söz verdim kendime bir okul yaptıracağım senin hatırandan.
Adını gel beraber koyalım olurmu yetim kızın babası yahyadan.
Az kaldı param az ama yanına gelicem otları yine temizlerim mezarından.
Ben iyiyim baba büyüdüm beni düşünme gelicem az kaldı ya sen şimdi nerdesin babacığım.
Bu sefer başka geliyorum yanına büyüdüm dakocaman kız artık.
Sen babamsın seni zaten seviyorum oluyorum galiba ben birisine aşık.
Kıskanırmısın beni belkide sende yaşamışındır bendeki heyecanı.
Sadece sana söylüyorum istersen söylemeyeyim anlarsın gözümden akan yaşı.
Kızma ne olur ben büyüdüm artık sana her zamankinden dahada çok ihtiyacım var ben geldim sen nerdesin canım babacığım.
Bu gün ne tesadüftür hem senin hemde onun doğum günü.
Ben büyüdüm be baba artık sen varsın kimseden değil senden alacağım tüm gücümü.
Canım babam affet ne olurbugün varım unuttum şimdi dünümü.
Olmuyor be baba yetim kızla evli adamın aşkı kesip attım o kör düğümü.
Sende gördün mü benim gördüğümü KAMYON GÖZLÜ sana geldi sen nerdesin babacığım.
Ha yeni bir şiir duydum sol yanım acıyor anne çok güzel onu dinlerken sen geldin yine aklıma.
Bizim arzu torunun sen hiç görmedin üniversiteyi yine kazanamadı hiç acımıyor babasına.
Biliyormusun dün komşunun kızını istemeye gelmişler bazen işte böyle boğuluyorumya.
Kızma ne olur gaztede okudum genç kız evden kaçmış acıdım biliyormusun babasına.
Anneme söylemiyorum sadece sen bil yokluğunda her yanım acıyor üzülme ne olur canım babacığım
sevgili ismet kardeş! Bu gün şairler çıldırdı! Nedir bunlar böyle...? Nerdeyse sayfayı kapatacam! Benden de sana doğum günü şiirim hediye olsun abicim... Eline sağlık😙🙂 ve 👍👍👍
👍👍👍👍👍yüreyinize sağlık çok güzel olmuş👍👍👍