Nokta

01.06.2009

Gideceğim başımın hoşnutluğuna,
Adım adım uzayacak menzilim.
Tükenecek ömrüm gurbetin tozlu yollarında,
Varılamayacak çeşme başlarında dinleneceğim.

Göz alabildiğine sılaya uzak kalacak,
Hayal ettiğim gurbetliğe yaklaşacak bedenim.
Belki titrek sesli bir sala olacak,
Size yolların sonundan elveda deyişim.

Bir satırlık mecalim kalmayacak belki de,
Belki susacağım gurbet içimi kanattıkça...
Gözümün önünde uzayan uzun bir çizgide,
Yürüyeceğim yalın ayak yağmur başta...

Sel kesilecek etrafımda renk ve ışık, gün geçtikçe,
Terse kürek çekmişçesine yoracak beni yıllarım.
Gençliğimin kavgası sükûn edecek fikrimde,
Doğrulamayan yaşlı belimle bir an dönüp ağlayacağım!

Kaldıramayacak aynalar yüzümün ihanetini,
Nefesim aldatacak beni sonsuz bir hayatla.
Dalıp düşüneceğim o vakit varlık denen hayali,
Üç beş damla suydum evvel, şimdi ufacık bir nokta.

29 Aralık 2009 37 şiiri var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 14 yıl önce

    Gideceğim başımın hoşnutluğuna, Adım adım uzayacak menzilim. Tükenecek ömrüm gurbetin tozlu yollarında, Varılamayacak çeşme başlarında dinleneceğim.

    Göz alabildiğine sılaya uzak kalacak, Hayal ettiğim gurbetliğe yaklaşacak bedenim. Belki titrek sesli bir sala olacak, Size yolların sonundan elveda deyişim.

    Bir satırlık mecalim kalmayacak belki de, Belki susacağım gurbet içimi kanattıkça... Gözümün önünde uzayan uzun bir çizgide, Yürüyeceğim yalın ayak yağmur başta...

    Sel kesilecek etrafımda renk ve ışık, gün geçtikçe, Terse kürek çekmişçesine yoracak beni yıllarım. Gençliğimin kavgası sükı»n edecek fikrimde, Doğrulamayan yaşlı belimle bir an dönüp ağlayacağım!

    Kaldıramayacak aynalar yüzümün ihanetini, Nefesim aldatacak beni sonsuz bir hayatla. Dalıp düşüneceğim o vakit varlık denen hayali, Üç beş damla suydum evvel, şimdi ufacık bir nokta.

    şiiri bütünüyle kopyalayıp yapıştırdım çünkü anladım ki bütünüyle dans ediyor...birbirinden ayrılmaz dörtlükler her bir iiçin ayrı tebrikler. dediğin gibi NOKTa.