Olsaydı

olsaydı

inancımız
.......... korkumuz
..................... tanrıdan...

meryemin kan ağlayan
bakışları arasından
germezdik İsa 'yı çarmıha
ne yıkılırdı ikiz kuleler
ne de yakılırdı yahudiler

ve

ölümle tanıştırmazdık
Iraklı Filistinli çocukları...

yoktu....

inancımız
........... korkumuz
.......................tanrıdan....

tekmilsiz buyurun cehenneme....

bindokuzyüzdoksandokuz ayvalik

16 Nisan 2010 46 şiiri var.
Beğenenler (4)
Yorumlar (2)
  • 14 yıl önce

    olsaydı

    inancımız .......... korkumuz ..................... tanrıdan...

    meryemin kan ağlayan bakışları arasından germezdik İsa 'yı çarmıha ne yıkılırdı ikiz kuleler ne de yakılırdı yahudiler

    ve

    ölümle tanıştırmazdık Iraklı Filistinli çocukları...

    yoktu....

    inancımız ........... korkumuz .......................tanrıdan....

    tekmilsiz buyurun cehenneme....

    bindokuzyüzdoksandokuz ayvalik

    Sevgili Dağ, iyi hoş da, katillerden sözederken niçin 'biz' tanımlaması yaptığınızı öğrenmek isterim.

    Şiirle...

  • 14 yıl önce

    savaş insan ölümleri ve tanrıya inanış.. ne güzel bir ifade. tevfik Fikreti dinsizliğe iten düşünceydi bu. Bir bayram sabahı kurbanlık bir hayvana duyulan üzüntüyle başlayan SÜLEYMANİYEDE BİR BAYRAM SABAHI şiiri savaşların temel nedenlerinden saydığı din karşısında tavır alışını görürüz. gerçi günümüzde savaşların asıl nedenin ekonomik olduğunu biliyoruz. Din ve millet üstünlüğü ya da ırk üstünlüğü onu içinde saklayan bir paravanadır. Ama birey bunu birey olma bilincine ulaşabilirse (bilimsel düşünceyle düşünebilme) anlar. Çünkü özgür iradeye ulaşmak ancak bu şekilde gerçekleşir. Birey özgür iradeye ulaşmadığı sürece ölümlerin öldürülmelerin nedenini bilmediği gibi bunu onaylayan hatta bunda aracı olan bir nesne olmayı sürdürecektir. ölümle tanıştırmazdık Iraklı Filistinli çocukları...

    yoktu....

    inancımız ........... korkumuz .......................tanrıdan....

    tekmilsiz buyurun cehenneme....

    tebrikler Hail Bey.