Önemsiz Şeyler
Bir çakmak taşı parlaması
Dünyalarımı değiştirir benim.
Çocukluğumun yaylalarına çıkar,
Bir dağ evinde ateş yakabilirim...
Çakmaktaşıyla.
Ve bir deniz kabuğu
Ta Akdeniz'e götürür beni,
Meltem rüzgarlarını hisseder,
İyot kokularını
Ciğerlerime çekebilirim.
Ama
Eserde rüzgar
Savrulursa duygularım, bir kağıt misali ...
Kümülüse kadar uçar;
Taş küreye çakılabilirim.
Yeter ki
Fırtınalı geceler olmasın ömrümde...
Önemsiz şeylerle de mutlu olabilirim.
17.02.2009
Ama Eserde rüzgar Savrulursa duygularım, bir kağıt misali ... Kümülüse kadar uçar; Taş küreye çakılabilirim. Yeter ki Fırtınalı geceler olmasın ömrümde... Önemsiz şeylerle de mutlu olabilirim. 👍👍👍👍👍👍👍 yüreğinize sağlık
Mutlu olmanın sırları anlatılmış şairim tarafından.
Alçakgönüllülük bu işte.
Yeterki fırtınalar olmasın, ah keşke, inşanlah.
Tebrikler.
Ama Eserde rüzgar Savrulursa duygularım, bir kağıt misali ... Kümülüse kadar uçar; Taş küreye çakılabilirim. Yeter ki Fırtınalı geceler olmasın ömrümde... Önemsiz şeylerle de mutlu olabilirim.
Küçük şeylerden mutluluk çıkartmak bu olsa gerek... Anlamsız görünen herşeyi anlamlı yapmak.. Doğruların içinden yanlış olabilir ama mutluyum diyebilmek.. En zor şey... Mutlu musun ..? Mutsuz musun ..?
Ben hiç biriyim diyemiyoruz ama tebrik ederim abim mutluluğun daim olsun ...! Olumlu pencereden hayata bakmak zordur ...
👍👍👍👍👍👍👍
Yaşamımız da aforizmik değimlerden biridir /Mutluluk.... Yani ya mutlusun/ya değilsin..... -Hani hiç birimiz ehhh az mutluyum ya da az mutsuzum demeyiz.. -Mutluluğun kelime anlamına öylesine zarif imgelerle dokunmuşsunuz ki o ruh halinizin daim olmasını dilemekten başka bir şey söylemek istemem.. -Az ve öz ama mana da yeterli.Kalemine sağlık dostum.
Kutluyorum. Ama önemsiz şeyler ile mutlu olmayalım şair. Hatta hiçbir şeyi önemsiz bulmayalım. Mayınların temizlenmesini, arazinin elemterefişlenişini, zamların ard arda giydirilişini, çevrenin kirlenişini, krizin derinlenişini... Hele hele, kişiliğimizi... Herşey önemli aslında, her şey. Tavukların öldürülüşü, kenelerin türeyişi, ümitlerin tükenişi... Nicelerine...