Özgürlük Haikusu Özgürlük, Şeytan'ın hayatıma taktığı tırnak Çekiştirdikçe yırtılıyor bildiklerim Oğuz Evren Kılıç Oğuz Evren Kılıç 12 Mayıs 2010 228 şiiri var.
harika bir haiku.... dau ile kalın ....çok hoş tu......
çekiştirmemek en iyisi belkide.... hayat yırtılmaya ne müsait değil mi?... ****kısa ve uzun bir derinliği var dı...dua ile .....
bunu daha önce görmediğime üzüldüm. çok güzeldi . tebriklerimle...👍
Kısa ve öz,
En sevdiğim tarz
kutlarım👍👍