Ruhsuz Vesileler Tamlaması
Senin kalbimin bir yerlerinden düşüşünle başladı kaos
Ellerimi tutmamaya karar verince ayete dönüştü
Aklımda kalan tek güzel an
Gözlerinden çıktıktan sonra sağdaki yarı çıplak refüjdü
Oralara bir yerlere çocuk düşürmüştük ya beraber
Sonra polis çağırmıştı birileri
Üzerinden bana ait bir tapu çıkmadığı için
Başka kadınlar alıp götürdüler modern köle pazarlarına beni
İnanır mısın hiçbiriyle
Hiçbir göl başında sevişmedik
Boynumun altındaki izlerinden tanımadı hiçbiri
Sonra kaçıp izleri takip ettim bir miyop gözlük gözlerimde..
Gözlerimde ruj izleri uzaklaşıyor
Uzaklardan bir yerleri çal bana yakın et
Ailene yalan söyle yanlış ilaçlar kullan
Birkaç hastayı öldür
Birkaç yangın çıkar
O zaman seni affedebilirim
Zaten bir komiser yardımcısı bile
Yanlışlıkla birkaç çocuk öldürmüş olabilir
Şeytanın gözlerinin yeşilliğine kapılıp...
Başlık içeriği tam anlamıyla karşılamış ki cümleler kesik kesik,anlatım aksak..Tamda bir 'ruhsuz vesileler tamlaması'.. Şiirin ilk pasajı çok iyi,kurulan cümleler olsun,akıcılık olsun tastamam bütünlüklü.İkinci pasajda ise cümlelerin tam anlamıyla bir noktada öbekleşmediği,birbiri ardına dizilmediği görünüyor bu biraz kopukluk yaratmış,sebebide aşikar aslında;bu şiir henüz finalini bulmamış eksik bir şiir.Devam ettirilseydi insanı duraksatmayan bir şiir olarak zihne işlenecekti.. Çünkü ikinci pasajda bir hibe ritüeli canlandırılmış,affedişe sebepler sıralanmış,koşulların elverişliliği yoklanmış.Hemen ardından bir benzetme ki şiiri yükselten bir benzetme;başka bir elden hatanın tekriri sayıklanmış. Şeytanın gözlerinin yeşilliğine kapılıp...' Bu cümle de akışı engelleyen birşey var; Şeytan-ın ve gözlerin-in, bu ın-in eklerinden birinin atılması gerek gibi,cümle buna göre kurgulansa gözü yormayan bir hâl alır gibi.. Bunun harici çok,çok iyi bir şiirdi diyebilirim.Tebrik ve teşekkürler şaire,paylaşımından sebep.