Rüzgara Söyle
En/seni öpen rüzgara söyle,
Yüreğinden beni kimse çıkaramaz.
Yüreğinde bana yer yoksa bile,
Bunca cefayı da kimse yüreğinde karamaz.
Sorma rüzgara aşkı,
O sana ben gibi aşkı anlatamaz,
Söyle o rüzgara,
Aşk candan öte, tende bulunmaz.
Saçlarını bağla, rüzgar bana inat, dağıtmasın.
Sende rüzgara kanıp, yaprak gibi savrulmayasın.
Ben zaten zamanımın sonbaharıyım,
Dalımdaki tek yaprak sensin,
İlkbaharı görmesemde olur
Ne olur,
Beni bari bu mevsim bırakma...
Hayat denilen çok bilinmeyenli logaritma fonksiyonuyla uğraşmak büyük bir meşakkatken bir de aşk denilen mefhumla başaçıkmak her yiğidin harcı olmasa gerek. Ama saptamalarınız gösteriyor ki; hissetmek bu olsa gerek... Tebrikler.Işık yanınızda olsun...
Nacizane uyarı;
Şiirde "/" işareti kullanmak çok tehlikelidir ki sizde bilmeden bu hatayı yapmışsınız. En hecesi / ile bölündüğünde takip eden iki hece manalı ilk hece manasız kalmış. Genelde / ile bölünmeler kullanılır iken ilkve son hecelernde şiir içersinde bir yeri olmalı, / öncesi yada sonrasındaki hece yada heceleri yok sayamayız.
Paylaşımınız genelinde duygu bütünlüğü sağlanmış olmakla birlikte, neredeyse her mısraya slogonal görev yüklenmiş.
Emektir, çabadır ve duygur... Takdir gerektirir
Saygılarımla,
Başlarken, "en/seni" sözcüğü, kelebek gibi kondurulmuş şiire.
Sevdiğine sitem eden şair; rüzgarı aracı kılmış ama aşkın odağını yüreği bilip , ten değil, can işi olduğunu vurgulamış.
Sonbaharla da yetinebileceğini duyurmuş sevdiğine.
Kutluyorum.
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Sevdim bu şiiri. İnce sevda seslenişi, aba altından sopa gösterme ve çarı.
Yürekte kutlarım yürekten. gün eksilmesin pencerenden.
sevgiler, saygılar.
çetrefil.
Saçlarını bağla, rüzgar bana inat, dağıtmasın. Sende rüzgara kanıp, yaprak gibi savrulmayasın.
ÇOK GÜZELDI YAGMUR..YUREGIN DEET GORMESIN