Sabır Haikusu Doldurduğum incir çekirdeklerinden Tespih yaptım Çekiyorum Oğuz Evren Kılıç Oğuz Evren Kılıç 09 Ocak 2011 228 şiiri var.
Az, öz...
'' Çile bülbülüm çile '' sözleri geldi aklıma...
Kutlarım..