Sarpa Sarmış Duygular

Yapraklarını kopartıyorum duvarımdaki takvimin sessizce..
Koskoca bir ay daha gelip geçmiş şu beyhude ömrümden..
''Sensiz kalmaya bir gün bile dayanamam'' derken..
Şaşkınlıkla bakıyorum kokunsuz ve gözlerinsiz geçen günlere..

Mecruh bir kalbin aldanışındandır diye sanıyorum tüm bunlar..
Sırf saksıdaki menekşem yüzünü dökmesin diye vurdumduymazlığa veriyorum her şeyi..
Yoksa daha dün gibi hatırlıyorum bana gülümseyerek selâm verişini..!
Yine de sen bırak.. hep içimizde saklı kalsın tüm bu köhne yaşanmışlar..
 
Biraz da olsa hatrımdan çıkardım diyemem seni aslında..
Kimi geliyor çıldırtıyor beni girift duygular..
Duyanda seni çoktan unuttum sanar..!
Dimağıma dolan berkedilmiş anılar celladım oluyor bir ağustos sabahında..
 
Duyumsamıyor değilim..! kulaklarımı çınlatıp ''bu aşkın katili sensin'' diyorsun..!
Ben de suçluyum ama elime zehirli hançeri veren sendin biliyorsun..
Tamam haklısın.. bu oyun sahnesinde en iyi oyunculuğu sen sergiledin..
Ve ayakta alkışlanmayı hak ediyorsun..
Gör bak alkışladık işte.. daha ne diye bu oyunu habire düşlerime taşıyorsun..?
Ama sen yinede ara sıra gel.. bu küçük sevgilini mutlu ediyorsun..(!)
 
 
03.08.12  ''Cuma'' (sıfır.iki/otuz.sekiz)

21 Ağustos 2012 22 şiiri var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (2)
  • 12 yıl önce

    Evet.. bence şiir yazanın aynasıdır... ve inşallah ruhumuzun güzel yanları da yansı kağıtlara diyorum.. sağolun efendim..

  • 12 yıl önce

    Evet efendim, Şiirin başlığına katılıyorum, gerçekten şiir karmaşık duyguların yada gidenin gelmeyişindeki umutsuzluğun yansıması sanki, Şiir yazanın aynası mıdır acaba? Eğer öyleyse umarım kendinizi bulursunuz bu karmaşa içinde her şey gönlünüzce olsun efendim, Umarım ruhunuzun güzel yanları da yansır kağıtlara....