Sefil İştiha

Kan varsa aramızda o günlerden kalma
Akacak bir gün elbet durmaz,
O şereften yoksun bedeninden.
Benden bir hatıra beklersen
Bu mütenahi alemde,
Sana söyleyeceklerimden bilmem
Hangi limana mülteci olacaksın
Yahut kansız bedenindeki
O yapma gül yanağını
Hangi renge boyayacaksın..
Her lafzada bir hatıra gizli bilirim
Lakin senden kalan hatıralar bir zaman zarfında saklıysa,
Bakmam bundan sonra saat dedikleri o hayat hırsızına..
işte böyle olduk zamansızca bu yalan dünyada
Ki sen aşinasın, kurmaca yaşantınla
Bu yalan kitabının son sayfalarına
Şimdi kapatıyorum bu kitabı
Yarım kalan son sayfalarıyla
Bir başka sarrafa açarsın kendini
Bilirim yaparsın ey sefil iştiha....

15 Ocak 2012 20 şiiri var.
Beğenenler (1)
Yorumlar