Senden Yana Bir Ben
Senden yana bir ben varım senle ilgili her şeyde, adının geçtiği her kavgamda bir ben varım ki; derdinle tutuşup içi yanası yüreğine sığmayan bir ben...
Senden yana yüzüm gülmedi artık anlıyorum bazı şeyleri, zaman unutturmasa da alışıyor insan. Bilsem de katlanıyorum acına kederine. Dedim ya gülüm senle ilgili her şeyde adının geçtiği her kavgamda, her vuslatına yağan sensizlikte bir ben varım.
Senden yana doğrularım yalan oldu. Sayende tanıdığım o sen yandı, yandı küle döndü içimdeki aşkın nefreti de gördü.
Bu devran dolaştı yine beni buldu. Senden yana mevsimlerim de soldu. Binlerce kez aşkının çöllerinde öldü. Gözlerinin göremediği bir ben vardım orada ne yağmurlardan ne fırtınalı silah seslerinde yankılanan gecelerden geçti Senden yana ne bir parça hatıran ne de bir nebze siman kaldı aklımda. Günler geçtikçe yıllar ismini yüreğimden, yaptıklarının hesabını sorarcasına sildi bitti her şey. Geride kalan senden yana bir ben kaldı. Neymişsin kimmişsin be hala silinsen de benden yine senden yana bir ben varım derdinle tutuşup içi yanası kor olası yüreğine sığmayan bir ben...
HÜSEYİN AKKAYA
değerli yorumun için teşekkür ederim kardesim bir nebze yaşananların gerçekliğini anlatabiliyorsak ne güzel ve bu cümlelerinin içinde kendini bulan varsa ne mutlu bana
Gerçekten çok etkileyici harika şiir Hüseyin, gerçekten bir çok kişiyle örtüşecek bu şiirin...ben daha ilk satırda biraz kendimi gördüm...!!!