Sensiz Olmuyor
Sensiz olmuyor biliyormusun sabrım tükeniyor.
Bakmıyorum ha açık ha kapalı kapılar farketmiyor.
Aylar geçti gideli sana benzeyen gelmiyor.
Senin oturduğun yerde başkalarını görsem içim gidiyor.
Ayrılık çok uzadı sen gideli hayellerim SENSİZ OLMUYOR.
Umrunda mı bilmem senin dokunduğun yerlere kimse dokunamıyor.
Aklına gelir mi bilmem verdiğin gül o köşede öylece duruyor.
Hatırlarmısın sana demiştim şimdi yokluğunda resmin beni avutuyor.
Aklımda hala kolundaki ben kaşındaki iz sevmek yeter mi bu ben de bitmiyor.
Ayrılık çok kötü eşim dostum zaten yanımda tek bildiğim SENSİZ OLMUYOR.
Şimdi sayacak bir şey kalmadı gideceğin günleri saydım döneceğini kimse bilmiyor.
İçin sızlar mı bilmem senle başlayan fırtına sensiz hiç dinmiyor.
Çok oldu sitemim değil mi gidenin peşinden öyle diyorlar asla gidilmiyor.
Derlerde demesine kim dinler belki de aşk acısı iyi geliyor.
Ayrılık çok ağlatır dizlerinde çok ağladım ağlamak uslandırıyordu şimdimi SENSİZ OLMUYOR.
Sesini duyarım birtek gönderdiğin resmini aldım ben ağlarken o yine gülüyor.
Hatırladım şimdi üzülmemi sen hiç istemezsin sen gibi oda seni seviyor.
Değişmek ne demek anladım bir soğuktan birde yanlız kalınca öyle üşüyor.
Köşeler tepeler hep anısı vardır şarkılarda bilirmisin neden seçiliyor.
Ayrılık ağır gelir kalkmak olmaz ayağa tek başına sürünmek daha iyi yürümek SENSİZ OLMUYOR .
Yaşaniyor yaşanmasına da acaba birileri birilerini neden kandırıyor.
Yaşamak böyle orda yağmur yağınca burda kar orda güneş batınca kimbilir burda kaç yıldız kayar
Duydum çıkmıyormuşun dışarı benden mi öğrendin kim kimi şimdi ne kadar tanıyor.
Söz verdiğim gibi her şey burda sadece gördüğüm mevsimler değişiyor.
Ayrılık çok acı şimdi sözünü tutup kendime iyi bakıp seni sensizde yaşıyorum bu şehirde artık
SENSİZ OLMUYOR.
18/01/2009
ellerinize sağlık güzel olmuş👍