Şiirin Sesi
Böyleyiz işte hepimiz sadece istisnayız ya birimiz yada ikimiz.
Hep çok sey isteriz olmayınca ya küser yada adını koruz değmezmiş.
Bazen en güzel hevesimiz olmayınca seytana başvurmak son dileğimiz.
Korkmasına korkarızda bir kere bozulmuş bir daha yerine oturmaz dengemiz.
Ya dağız yada göl ya yanarız yada kurur suya hasret kalır öylece bencilliğimiz.
Zorumuza gider bazen ya göz yaşı yada bıçak bile açmaz dilimizi.
Çaresizlik bile bazen bilirsiniz yaşamak için seçilen en güzeli.
Çoğu döker kucağındaki taşları yada ağırdır yükü çıkarır sırtındaki semeri
Bazen ilmik olur tam boğulurken almak ister onunla son nefesini.
Çalınmadık kapı bakılmadık göz tutulmadık el kısaca hatırlatır gelmişimizi geçmişimizi.
Bazen ana bazen de baba bazende şahlanır çarpar kalbi vatanla.
Belki doğacağa belkide doğmuşa bazende yazılır ölenin mezar taşına.
Ne borcunu öder nede alacağı kalır onun tek bir derdi var gücü yetmez yanlızlığa.
Bir okşar bazende yolar saçlarını bazen başını kor dizlerine bazende sıkar kafasına.
Alışır alışmasınada takılıp kalır işlemiş bir kere ruhuna işte o aynı nakarata.
Yorulur usanırız emek bu ya dinleniriz yada sileririz terimizi.
Acele ederiz herhalde önce sevgimizi olmazsa biçeriz kefenimizi.
Ya dağa koyamayız yada sığdıramayız denize ne tuhaftır kıskanıraz gölgemizi.
Unuturuz bazen ne gariptir her şeyi hatırlarzda sadece kendi kendimizi.
Hani bir ben varya benden içeri şimdi bir ben daha buldum işte o adam gibi duy ŞİİRİN SESİ.
çok çok güzel harihasınız ellerinize sağlık😙👍👍👍👍👍👍👑👑👑
çok uzun cümleler ''ya'' ve ''ya da'' larla savaş var mısralarda...
ona rağmen anlatılmak istenen başarılı bir şekilde sunulmuş .. anlam bozuklukları mana yanlışlıkları yok.
hayat böle garip birşey gerçekten.
kutlarım 😙😙😙😙😙 Yorulur usanırız emek bu ya dinleniriz yada sileririz terimizi. Acele ederiz herhalde önce sevgimizi olmazsa biçeriz kefenimizi. burayı da çok tuttum🤐
kaleminiz daim olsun 👍