Şimdi Apak Sevdamı Kefenleyip Karanlığa Gömdün..!

Ya yüreğin kırıldı..
Ya yürekler kırdın..
Ya da yüreklere kırıldın..!

Kırıldı aynalar..
Kırdın aynalar..
Ya da aynalara kırıldın..!

Kirlendin..
Kirlettin..
Şimdi Apak Sevdamı Kefenleyip Karanlığa Gömdün..!
Boşalt Artık Sessiz Çığlıklarını Yüreğimin Karanlıklarına..!
Boşalt Karanlıklara..!

19eylül2008
Cuma-Isparta
Saat: 22.45

30 Mayıs 2009 32 şiiri var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (5)
  • 15 yıl önce

    dunyanın butun karanlıkları bir mum kadar etkili olamazlar..karanlıga gommek sorunu çözermii..tşk ellerine saglık..hasibeee...

  • 15 yıl önce

    Selam Osman Bey,

    Özler hep derinlerdedir..! Ve o derindeki kaynak hep akıyor, dağıtıyor, dağilıyor; kanasada. sancısada, kırılsada inanın Osman bey..!🙂

    Güzel yorumunuz ve dilekleriniz için göbülden teşekkür ediyorum..!🙂

    Dua ve sevgiyle kalın.

  • 15 yıl önce

    hasibe hanım karanlıklara gömülen sevdaları gönül evinden akan sevgi pınarından sulamalıki tekrar filiz versin dal budak salsın gölgesinde piknik yapılası bir mesireye dönsün.naçizene bir öneri okurken hüzünlendim yüreginiz sevgi ile dolsun kaleminiz var olsun.

  • 15 yıl önce

    Selam Cumali,

    Yunuz balığın karnında karanlıklarda değil miydi.. Yusuf zindanlarda karanlıklarda değil miydi.. Cevher toprağın altında karanlukta değil miydi..

    Sevda da.. Aşk ta Yüreğin karanlıklarında olsun be değil mi..!?

    Gönülden teşekkür ediyorum CaN Dost..!

    Dua ve sevgiyle kal. @granur

  • 15 yıl önce

    "Boşalt Artık Sessiz Çığlıklarını Yüreğimin Karanlıklarına..!"

    Biz ozanlar, kirlenmiş olduğunu düşünsek de, gömsek de sevdamızı yine de vazgeçemeyiz. Ağzımız git derken, yüreğimiz gel der.

    Hasibe Abla da gidene yüreğinin aklığını açmasa da kırılmış bir yürek olarak karanlıklarını açıyor. Ozan yürekler kırılsalar da sırt çeviremiyorlar sevdiklerine...