Sonsuz Aşka
özlemini yazıyorum şimdi satırlara
yokluğunda yanan bir ağıt
gözyaşlarını asıyor duvarlara.
bu günde yoklugunu içtim
bulutların dudaklarından.
bu günde gözlerini araladım
zifiri karanlıklardan
şimdi istanbuldayım
koskoca şehir ve yokluğun.
üşüyorum içten içe bilmiyorsun,
sen olsaydın yanımda
üşütürmüydü beni sıcak soluğun?
uçurumun kenarın da açmış
sevda çiçekleri gibiyiz
imkansızlığın içinde
umudu yaşatan iki aşk neferiyiz
aldırma sen karanlığa
boyun eğme yalnızlığa
ben seni,
güneşi bekleyen çiçekler gibi
yağmuru dilenen toprak gibi
içimde seviyorum.
eline sağlık kardeş teprikler saygılarımla
Dostum, aşığın aşkı yoksa yanında; İstanbul değil, dünyanın neresi olursa olsun ! Hatta insan cennette bile olsa ! Her yer ona; yalnızlık, her yer sessizlik, her yer soğuk, her yer karanlık, her yer solgun, her yer havasız, her yer susuz ve kurak gelir insana. Nefes alsa alamaz. Verse veremez. İnsan yaşadığını bile bilemez.
İşte aşk budur. Sevilen sevdiğini bilirse. Yok nankörlük ederse, işte o zamanda dünya karanlık zifiri bir yer olur. Adeta dibi görünmeyen karanlık ve buz gibi bir kuyu. Çıksan çıkamazsın. Yaşamak istersin yaşayamazsın. Ölmek istersin ölemezsin.
O yoksa yanında her şey manasız, her şey anlamsız olur. Hiç bir şeye mana anlam veremezsin. Çünkü aklın başında yoktur. Her şeyi gönül yönlendirir. Ona da aklın gücü yetmez.
Karşında düz bir duvar olur. Söylersin seni anlamaz Tırmansan sana yol vermez. Hiç bir şeye güçün kudretin yetmez olur. Sonunda bicare, zavallı biri olursun...! Vay gele aşkların haline. Sen Mecnun olunca o Leyla, o Leyla olunca bari sen Mecnun olabilsen. İşte o zaman insan gönlü hiç gam yemeycek.
Maalesef gerçek hayatta hiç birisi de olmuyor...
Yüreğine sağlık.
SABAH SABAH DUYGULARIMI DEPREŞTİRDİN.....
sairim gercekten guzel bir siir okudum sayenizde,, tskler,,,,yureginiz dert gormesin,sicacikti🙂..... 👍👍😙