Söz Konusu Vatansa
Kimsin ki, tepelersin Türkün milliyetini?
Din maskeli tacirlik ödemez diyetini.
Sandın ki, teslim oldu Türkün yüce ordusu,
Düşlerinden çıkmıyor Mehmetçiğin korkusu.
Ruhuna din yapmışsın ihanet illetini,
İhanetin yıldırmaz yüce Türk Milletini.
Bin yıldır senden beter çok badire atlattık,
Atatürk'le dünyayı hasedinden çatlattık.
*
Ülke tavuk kümesi bozkurtlar uyuz koyun,
Sanarak sergilersin oyun üstüne oyun.
Teröristle birleşen ey zekâsı fukara,
Uyanıyor bozkurtlar saklanacak yer ara.
Obama'nın emrinde, Barzani'yle kol kola,
Düşünmeden çıkmışsın tehlikeli bir yola.
Bir tarafta Avrupa, bir tarafta ABD,
Ellerinle dinamit koyacak bu mabede.
İmandan söz ederken önce islamı tanı,
Artistlerden seçtiğin Heyet-i Nasiha'nı,
Göndersen de milletim sevemez katilleri,
Tenekeyle kovalar akılsız akilleri.
Şehit kanı süzülüp mukaddes toprağına,
Renk veriyor yurdumun gülüne yaprağına.
Bozkurtlara dayanmaz intikamcı üç zevat,
?'Söz konusu vatansa gerisi teferruat...''
http://www.mehmetnacar.com/
Alı Korucu Bey kardeşim. Öncelikle bozkurt sözüne açıklık getirmek isterim. Dünya dahisi Atatürk'ün bir kaç sözünü hatırlatayım size. Türk övün çalış güven, Bir Türk cihana bedeldir. Ne mutlu türküm diyene. Size Atatürk'ün konuyla ilgili yüzlerce sözünü sıralayabilirim. CUMHURTİYET DÖNEMİNİN EN ASİL BOZKURTU MUSTAFA KEMAL ATATÜRKTÜR. Şimdi bazı siyasi kanallar bozkurtluktan söz ediyor diye biz gerçek ve dahi bozkurtumuzdan vaz mı geçelim? Eğer Atatürkçü iseniz siz de bozkurtsunuz. Bunun bölücülük neresinde??? Siyaset çamurdur. Gülün yaprağı çamura da düşse gül yaprağı olarak kalmaya devam eder. Anadolu sevdamda Kürtleri bile yanlış yapan kardeşlerim olan bilen biriyim. PKK gibi aslı ve sütü bozukları da benim neslim düşman olarak not düşecektir. Bir damadım Çerkez, diğeri Kürt. Sizce ben bölücü müyüm? Yanıt verip açıklama getirmweizi bekliyorum. Çünkü bölücülük deyimiz çok ağır ve onur kırıcı bir suçlama. Size iade ediyorum. Gerçek bölücüleri araştırmanızı tavsiye ederim...
Siirini Kutlarim.. ama ayrimcilik yapmani kiniyorum..bu Güzel Ülkeyi sadece Bozkurtlar sevmiyor ve korumuyor..
bilginize...
Yasasin halkin kardeslik Mücadelesi
TC. ALi Korucu
Siirini Kutlarim.. ama ayrimcilik yapmani kiniyorum..bu Güzel Ülkeyi sadece Bozkurtlar sevmiyor ve korumuyor..
bilginize...
Yasasin halkin kardeslik Mücadelesi
Oktay Bey. Sizin ya kendinizden ya da ülkemizden haberiniz yok. Bir başka deyişle her ikisi de var ama ülkenin nereye sürüklendiği konusunda bilginiz yok. Belirli bir ideolojinin veya iktidarın fanatik taraftarı da olabilirsiniz. Beni ilgilendirmez. Benim düşüncelerim de sizi ilgilendirmez.. Ben ülkemin ve halkımın fanatik taraftarıyım. Sanatıma taş atacak edebi bilgi, beceri ve donanımınız var mı? Hiç sanmam. Sağlamı kırık kırığı sağlam gördüğünüze göre... Sanatımı ve düşüncemi tanımak ve onaylamak zorunda değilsiniz. Size böyle bir şey söyleyen oldu mu?
Günün şairi ve şiirini kutlarım