Üçüncü Sınıf Hamur Haikusu Utancını örttüm arpanın Ve yerde ölü yatan adamın Üzerimde dünyanın yalanı Oğuz Evren Kılıç Oğuz Evren Kılıç 25 Mayıs 2011 228 şiiri var.
Yalan sürülen dillerin topragında
Sızım zaman yarası
Vakit vakitsizliği geçe uğradım sayfaya kutladım ...