Yaşamak Haikusu Yaşamak ağır İşte bu yüzden kalpler eğri Vicdânlar sağır Oğuz Evren Kılıç Oğuz Evren Kılıç 03 Şubat 2011 228 şiiri var.
icin de vicdan tasiyanlara tabiiki yasamak agir
ama sagir?
......
güzeldi akılda kalıcı
👍kısa.....ama harika... şiir....kutlarım.