Zamansız Zaman Haiku

eski gözlükler
çok uzaktı yakına
henüz yaşarken

hisset nefesi
görmekte neyin nesi
zaman akarken

çıldır ve yutkun
bak düğümlü imgeler
kulağını ver

neden sustun ki
güneş hep doğmadı mı?
aklın uyurken

körebe oyna
vakit dolmadan önce
maskeli balo

köşe kapmaca
biri bozdu oyunu
zamansız zaman

11.01.2015
Kara kalem haiku çalışması...

11 Ocak 2015 318 şiiri var.
Beğenenler (1)
Yorumlar