Bahis

"Mahkemeye götürülürken gazetecilerin sorularını yanıtlayan Serdar Ortaç, "Çok üzgünüm. İddialar doğru değil ama topluma gene de kötü örnek oldum. O yüzden çok üzgünüm" dedi. Adli kontrol şartıyla serbest bırakılan Serdar Ortaç 'Allah beni affetsin, millete kötü örnek oldum' dedi. Son dakika haberine göre, tutuklama talebiyle mahkemeye sevk edilen Mehmet Ali Erbil ile Serdar Ortaç'a ev hapsi verildi. Ortaç, özür dilerken "Pişmanım" dedi(Basından)

Eskiden bana çok mesaj gelirdi sosyal medyadan,"Daha fazla kazanmak ister misiniz?" "İki katına garantili bahis,hemen tıklayın,kazanamadığınızda paranız iade." Benim kafam hiç çalışmaz bu tip işlere,hayatımda bir kez olsun iddia oynamadım,yok oranı fazlaymış,yok gol beklentisi çokmuş fasa fiso.Okuldan çılar çıkmaz iddia bayisinde alırlardı soluğu arkadaşlarım kimi eğlence maksatlı oynardı kimi ticari amaçlı.

Serdar Ortaç'ı severim ancak bu tip haberlerle gündeme gelmesini bir hayranı olarak hiç istemem.Sosyal medyada yaptığı gaf ve küfürleri ile torunu yaşındaki bayanlarla ilişki yaşayıp bunu meşru göstermeye çalışan diğer ünlüye söyleyecek hiçbir sözüm yok.

Sen hem söz yazarı hem bestekarsın Serdar abi,çocukluğum senin şarkılarını dinlemekle geçti,konserine saatler öncesinden yağmur çamur demeden gidenlerdenim fakat sen de yabancı sevgililerin ve kumarda kaybettiklerin kadar müziğinle gündeme pek gelmedin.

12 Kasım 2024 1-2 dakika 200 denemesi var.
Yorumlar