Erkeklerin İki Sorunu
Kadın olmak zor da erkek olmak kolay mı bu devirde? Bizim sorunlarımız saymakla bitmez ancak " erkekler ağlamaz,erkeklere bir şey olmaz"diyerek omuzlarımıza yükledikleri psikolojik baskıyı ömrümüz boyunca yaşarız.Kadın kadına içlerini rahatlıkla dökebiliyorken biz erkekler malesef bu konuda başarılı olduğumuz söylenemez ya yanlış anlaşılırız ya da toplumsal baskı nitecesinde küçük görülürüz.Yalnız olmamız,agresif olmamız,işimizi devamlı kendimiz yapmak istememiz böylelikle bencil olmamız bundan kaynaklanıyor olabilir.
Bizim ilk sorunumuz pipimizi pantolonun fermuarına sıkıştırmamızla başlıyor.Ağlaya ağlaya,bağıra bağıra,koşa koşa annemizi arardık, hani "erkekler ağlamazdı?" Hele sünnet olduğumuz ilk haftalar ciğerlerimiz sökülürcesine inim inim inlerdik,çektiğimiz acılar düğünde takılan takıların sevincini gölgede bırakırdı.
İş bulmaya çalışırsın:"Şu okulu bitir de gel!"
Evlenmek istersin:"Askerliğini yap da gel!"
Kız arkadaşın olur:"Evin,araban var mı?"
Cebinde paran olmaz:"Bankadan kredi çek!" "Adam değilsin."
Hanımının sözünden çıkmazsın: "Kılıbık."
Ananın sözünden çıkmazsın: "Ana kuzusu."
Babanın sözünden çıkmazsın:" Oğlan çocuğu."
Kız çocuğun olunca:"Erkek adamın erkek çocuğu olur."
Hiçbir şeye kulak asmazsın:"Serseri."
Hepinizin tahmin ettiği gibi erkeklerin iki temel sorunu vardır;birincisi saç dökülmesi yani kellik,ikincisini ise zaten biliyorsunuz...
Eskiden evler kerpiçtendi,erkekleri mertti;şimdiki evler betondan erkekleri ise havadan sudan.