Mesafeler Her Zaman İyidir

Bir insanın kalbimdeki niyeti, gideceği yolun istikametidir.

Yaşamım boyunca kendimce doğru olanı yapmaya çalıştım.

Hayatın bütün zorluklarıyla sınandım!

Doğru bildiklerimden taviz vermeden, zor olanı başarmak için çaba harcadım.!

Etrafımda ki insanları gözlemlediğimde fark ettim ki, kendi eksiklerini ve yaptıklarını görmezden gelip başkalarının kusur ve açıklarını yakalamak için adeta yaşır olmuşlar...

Bana bir şey katmayan, esnek ve gevşek, her kabın şeklini alan, selam verdiğinize sizi pişman eden, sürekli yakınan, acıyla beslenen, pozitif enerjinizi emen insanları hayatımdan çıkarınca huzuru buldum...

Artık sevdiklerim hariç, kimse için kendimi yormuyorum!

Neden, ne oldu da neden böyle böyle değişti, ne dedim ki, gibi yorgunluk veren yorucu şeyleri artık önemsemiyor.

Kısaca kafama göre takılıyorum.!

Ne kadar az insan o kadar huzur. İnsandan ziyade hayvanların dostluğuna inan biriyim...

Sizi önemseyen, değer veren kendinden önce sizi düşünen, yormayan, üzüp kırmayan insanlar varsa çevrenizde onları önemseyin. Onlar türünün son örneğidir.

İçinde nezaket olan, huzur veren, güven, sevgi, saygı barındıran ikili ve sosyal ilişkilere hayranım!

Tanıdığım ilk günden beri değişmeyen, tutarlı, aklı başında sevgi ve dostluktan yana olan, menfaati için başkalaşmayan insanlar baş tacım...

Onlar gönül sarayımda, dost postuna oturanlardır...

Hayat yeterince zor, hayatımı daha da zorlaştıran, menfaat ve çıkar için yanaşan, iki yüzlü insanların bende yeri yoktur.!

Aslında sınırları olan, prensip sahibi bir kişiliğim var.

Her şeyin güzelini, insanın güven verenini severim...

Özüm ve sözüm birdir.

Netim, netliği severim.

Özü, sözü bir olmayan insanlar yorar, yıpratır.

Her ruh kendi yolculuğunda aklı, vicdanı ve bedeniyle yol alır.

Yüreğinize tutunmayı bilmeyen insanlara, fazlaca anlam yükleyip ağırlık etmeyin kendinize.

Bazi kişilerle mesafeler her zaman iyidir!

Gülşen Polat


13 Ağustos 2024 1-2 dakika 29 denemesi var.
Beğenenler (4)
Yorumlar (2)
  • Yazınız sade,akıcı ve yaşamımızı özetleyen bir olgu.Yüreğinize sağlık.